Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Bank gebyr
Fra : news.cybercity.dk

Dato : 23-02-07 20:32

Jeg har i dag modtaget et brev fra min bank, som oplyser mig om, at jeg hele
sidste år har betalt kr. 660,- i gebyr for at have

- Netbank. med gratis betaling af regninger og overførelser til andre konti
- Visa/Dankort
- Ingen lån eller kassekredit overhovedt
- Ingen overtræk på noget tidspunkt
- et gennemsnitlig indestående på cirka kr. 70.000

Det syntes jeg godt nok er meget. Jeg har derfor i dag fundet en anden bank
som kun skal have kr. 150,- om året (Visa/Dankort) og som desuden giver mere
i rente

Hvad betalte du så i gebyr sidste år

/AB

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 23-02-07 23:25

> Hvad betalte du så i gebyr sidste år

Under 300 kr i Danske Bank med samme muligheder som dig, dog med negativt
indestående.

Mvh Maria

Fra : Jacob Riis

Dato : 24-02-07 10:00

news.cybercity.dk wrote:
> [...]
> som kun skal have kr. 150,- om året (Visa/Dankort) og som desuden giver mere

Jeg har betalt 150 kr. hos Skandiabanken og det er et gebyr for Visa /
Dankort.

Jeg har i årets løb lavet overførsler til mine egne konto, overførsler
til andre konto, hævet penge i fremmede bankers kontantautomater og
hævet kontanter i kontantautomat i udlandet ( her sker der der dog en
lille ændring i forhold til de reelle kurser, jeg mener det er 1% for
Euro). De andre banker har samme gebyr. )

Her i 2007 har jeg fået lavet et lån hvor de eneste gebyrer gik til
staten og til et gammelt realkreditinstitut hvor jeg skulle have indløst
min gæld.

Rentesatsen for en normal lønkonto er i øjeblikket 3,25%. Jeg har fået
lavet et prioritetslån lån med panteret i min bolig. Det betyder at jeg
betaler 4,40% i rente for min gæld. Det betyder også at jeg får 4,40
% i rente på min lønkonto. Der er også gode vilkår for handel med
værdipapirer.

Så det er lidt svært at være utilfreds når de samtidigt har en
brugervenlig netbank.

--
Jacob