Øjenfrisker?
Fra : Jesper

Dato : 24-02-07 19:30

Jeg har hørt at dem på morgenTV(gæster) får nogle øjendråber der giver
friske øjne hvilket kan være nødvendigt der kl. meget tidligt.

Hvad hedder sådanne præparater ?

Fra : Carsten Riis

Dato : 25-02-07 15:03

Jesper skrev den 24-02-2007 19:29:
> Jeg har hørt at dem på morgenTV(gæster) får nogle øjendråber der giver
> friske øjne hvilket kan være nødvendigt der kl. meget tidligt.

Hvad er friske øjne?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : Peter Heide

Dato : 25-02-07 18:55

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvad er friske øjne?

Øjne du feks har efter en druktur eller for lidt søvn. Er ikke friske øjne.

De øjendråber bliver kaldt "Hollywood-dråber" Tror det er Antistina Privin.
( mod allergi ) men bliver også brugt til at fjerne det rødlige i øjne.

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 25-02-07 19:10

On Sun, 25 Feb 2007 18:55:22 +0100, "Peter Heide"
<pheide@ofir.dk> wrote:
klip

>Øjne du feks har efter en druktur eller for lidt søvn. Er ikke friske øjne.

Hvad er der i vejen med røde øjne og blå kinder?

Fra : Peter Heide

Dato : 25-02-07 19:19

> Hvad er der i vejen med røde øjne og blå kinder?

ikke noget men jeg vil hellere have det modsatte.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 25-02-07 20:00

> De øjendråber bliver kaldt "Hollywood-dråber" Tror det er Antistina
> Privin.
> ( mod allergi ) men bliver også brugt til at fjerne det rødlige i øjne.

Det er det ikke - de virker i hvert fald ikke mod røde øjne.

Mvh Maria

Fra : Carsten Riis

Dato : 26-02-07 20:16

Peter Heide skrev den 25-02-2007 18:55:
> "Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Øjne du feks har efter en druktur eller for lidt søvn. Er ikke friske øjne.

dvs. Jesper efterlyser øjendråber, der legitimerer, at man drikker for
meget og sover for lidt?

hmmmmmm, personlig ville jeg vælge at sove noget mere og drikke noget
mindre.
Men sådan er der jo så meget.

Fra : ThomasB

Dato : 25-02-07 20:39

Jesper skrev:
> Jeg har hørt at dem på morgenTV(gæster) får nogle øjendråber der giver
> friske øjne hvilket kan være nødvendigt der kl. meget tidligt.
>

> Hvad hedder sådanne præparater ?

Eye-Lite hedder det. De kunne tidligere købes i Matas, men er taget af
hylderne af årsager jeg ikke kender.

http://www.kosmetikshop.dk/hudpleje/mavala_switzerland_eye_lite_5ml/017oz_da.html

Fra : nana sørensen

Dato : 26-02-07 00:13

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> wrote in message

> Eye-Lite hedder det. De kunne tidligere købes i Matas, men er taget af
> hylderne af årsager jeg ikke kender.
>
> http://www.kosmetikshop.dk/hudpleje/mavala_switzerland_eye_lite_5ml/017oz_da.html

Jeg ved ikke hvorfor de blev taget af nøjagtigt, men der var noget med nogle
ulovlige indholsstoffer. desuden var de "vanedannende" på den måde at hvis
man brugte dem konstant, så have man faktisk ALTID røde øjne, hvis man ikke
dryppede dem, træt/skæv eller ej.
Man kan få flere andre slags nu, bla på. www.trendsales.dk