kattelem igen
Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 00:41

Ja nu har jeg jo været en glad fortaler for kattelem til katte.
Men Æv hvor fedt er det lige at blive vækket af 2 stk køletasker som vil
ligge i mit ansigt.

Hehe ja der kan samles en del sne under maven på en langhårskat.
Og hele to der vil mig det godt. der sætter jeg grænsen.

Nå, det kan være jeg bliver god i morgen, Hvis jeg kan finde et tørt sted at
sove.

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 10:13

jeg er blevet god
Og miverne kan intet huske. der er en ny dag for dem.

Fra : Siri

Dato : 26-02-07 17:48

> Allan skrev:
> jeg er blevet god
> Og miverne kan intet huske. der er en ny dag for dem.

Fniiiiss - giggle....
Jeg skuer det grant - nogen sku' ha' været der og lavet hjemmevideo, da
de to snemavser kom og vaskede dig godmorgen
Tag det som en kompliment - du må være dejlig varm at putte hos, også
for en snevåd storkat - og de vil dig det godt og være sikre på, at du
ikke lugter (af andet end kat, forstås, den eneste rigtige duft - spørg
bare Louises Buster )
Jeg kan sagtens grine - Gia vil slet-slet-slet ikke ud i sneen, nej tak.
Så hun er bare varm og dejlig nussevenlig at komme hjem til - juble....
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Kate

Dato : 28-02-07 18:19

"Allan" <allan_roskilde.fjern.hotmail.com> wrote in

> Ja nu har jeg jo været en glad fortaler for kattelem til katte.
> Men Æv hvor fedt er det lige at blive vækket af 2 stk køletasker
> som vil ligge i mit ansigt.

Hæhæhæ, det gør det, når jeg får kattelem til mine får de ikke nattegn

> Hehe ja der kan samles en del sne under maven på en langhårskat.
> Og hele to der vil mig det godt. der sætter jeg grænsen.

Godt mine har lært at når jeg er i sengen ligger de i fodenden

> Nå, det kan være jeg bliver god i morgen, Hvis jeg kan finde et
> tørt sted at sove.

Selvfølgelig bliver du god igen, du har jo nogle dejlige missekatter,
trods alt

--
Kate

Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.
http://oliwer.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 02-03-07 18:04

"Kate" <doughnut@oliwer.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Kate
>
> Pas på hvor du køber kat. Læs www.katteinfo.com
> Se kattenes have og andre ting om mit liv med katte.

Selvfølgelig er de gode mine mivere.
Der er intet ondt i dem, Så alt hvad de gør mod mig må være kærligt ment.

Nej det er jo lige før solen står op, det er fedest at være udenfor for en
kat.
Og den glæde vil jeg ikke tage fra dem.

Da jeg startede med hegnet, der havde den ene kat været rigtig udekat.
Desværrer mistede jeg ham, Dvs. Boris levede lidt som indhegnet.

Men med nye katte, der ikke har prøvet andet.
De skal jo også have det godt.
Så jeg fortsætter på den måde, med at give dem al den frihed de vil, så godt
jeg kan, ja nu hvor de ikke har prøvet andet.
Og så kan kan de lige så godt komme så tæt på udelivet som muligt. Så derfor
altid åben kattelem til dem, Ja hvis de overholder deres del af aftalen
At blive indenfor indhegningen.
Det er nu nemt at se, for så længe de er ligeglade om dagen, så er de
ligeglade om natten.
Vil de ud af indhegningen så er det på alle tider af døgnet. Så det er nemt
at se.

Og med den frihed de har følger en del chener for mig. Som f.eks. rigtig
våde / kolde katte der hilse på: om natten-)

Men jeg kan godt forstå at du vil holde dem inde om natten.
Men hvad så når du ikke er hjemme? så skal de også være inde.?

Det vil virke fint og er ikke ondt på nogen måde hvis de har været vant til
at værer indekatte.

Mine får nu lov til alt, på alle tider, inden for deres område. Så længe de
kan overholde reglerne. Og det er kun gået galt et par gange. Men det er
vist en helt anden historie

Mvh Allan
her fra Hundested så længe komunen hedder det.

Fra : Kate

Dato : 03-03-07 09:33

> Men jeg kan godt forstå at du vil holde dem inde om natten.
> Men hvad så når du ikke er hjemme? så skal de også være inde.?

Se det spekulerer jeg jo en del på. Nogle dage siger jeg "nul, de må
kun være ude når jeg er hjemme" andre dage tænker jeg "Selvfølgeligt
skal de da have en længere snor af frihed når nu de har have", tja, det
ender vel med at beslutningen kommer når døren og lemmen er en
realitet.

Dog er jeg ret sikker på at jeg ikke vil have dem ude om natten fordi
Lante kan finde på bare og gå og skrige, uden grund, i mine ører. Det
vil jeg ikke udsætte mig selb eller mine naboer for. Jeg bliver selv
helt hys over en kat der går og hyler, så jeg skal selvfølgeligt ikke
bidrage.

Fra : Tove Krieger

Dato : 03-03-07 14:44

Kate wrote:

> [...]
> ører. Det vil jeg ikke udsætte mig selb eller mine naboer for. Jeg
> bliver selv helt hys over en kat der går og hyler, så jeg skal

Jeg er én af dem der må give dig ret. Mini er aldrig i kattegården om
natten, selvfølgelig hyler og skriger de når der er fremmede katte i
haven, det gør Mini i hvert fald, hun kan ikke tåle at der er fremmede
katte i *hendes* have. Så er der selvfølgelig også de katte i løbetid,
der huserer i vores have en gang imellem om natten. De kan drive én
til vanvid når de begynder at vræle som en baby, det lyder nærmest
uhyggeligt synes jeg, men det er heldigvis ikke så tit det sker.

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Kate

Dato : 04-03-07 09:34

"Tove Krieger" <minimiv_nospam_@privat.dk> wrote in

> [...]
> natten. De kan drive én til vanvid når de begynder at vræle som en
> baby, det lyder nærmest uhyggeligt synes jeg, men det er heldigvis

Jeg er faktisk meget positivt overrasket over antallet af katte her i
området, generelt. Der er katte, men ikke mange og dem der er lader til
at være fixede.
Desværre er Lante godt til bare at gå og hyle uden at jeg kan se nogen
provokation, han kan såmænd også gøre det indendøre.