Hvor længe er løbetiden?
Fra : mfn

Dato : 24-02-07 17:16

Alle nabolagets hankatte har åbenbart opdaget at min hunkat er i løbetid og
det er de vidst også selv.

Hvor længe skal jeg mon høre på deres "koncerter" både dag og nat? De kan
endda finde på at gå med ind af kattelemmen!

Fra : Jan Rudkøbing

Dato : 24-02-07 19:13

"mfn" <jadahva@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvor længe skal jeg mon høre på deres "koncerter" både dag og nat? De kan
> endda finde på at gå med ind af kattelemmen!

Tja... som jeg kan forstå det, så må man vist hellere ønske dig til lykke
med dine killinger!
De vil ganske givet blive født om et par måneder - og vil være klar til at
komme hjemmefra lige på det tidspunkt, hvor det alligevel booomer med
killinger på diverse internater og andre hunkatteejere...
Et godt råd, er at du allerede NU sikrer dig købere til dem... Bare så du
slipper for at skulle konkurrere med alle andre, som vil af med deres
killinger...

Og så til det du spurgte om...
Nu er din hunkat sikkert allerede blevet parret, så du slipper nok med at
høre på hankattene lige så snart hun går ud af løb - hvornår det sker, er så
lidt afhængigt af, hvornår hun begyndte at løbe... Men hunkatte løber typisk
i 5 - 8 dage og med ca 10 - 14 dages mellemrum...

En mulighed for at slippe for flere koncerter + killinger, er at du i morgen
ringer til DR Dyr og får lavet en aftale ang neutralisering indenfor den
næste uges tid.

Mvh Ann K

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 24-02-07 21:55

Ann K skrev
[...]

Fornuftige ord, ja alle ordene er fornuftige, selv om jeg kun tog et lille
*snip* i DK bliver 20.000 uønskede katte aflivet hvert år (((

--
Marianne Cat Hellemose
***Ailurophil***

Mahatma Ghandi