MS Windows
briani 27239
Jeg kan ikke defragmentere min harddisk
Fra : Karsten

Dato : 23-02-07 09:08

Se overskrift.

Programmet starter udemærket op, men når jeg trykker på knappen
defragmenter, så sker der ingen ting
Hvordan få man det rettet igen, sådan at det kommer til at virke igen,
uden at jeg skal til at køre en rep eller lave en ny installation af
Windows.

Jeg køre Windows Xp

Fra : kep

Dato : 23-02-07 10:16

"Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Hvordan få man det rettet igen, sådan at det kommer til at virke igen,
> uden at jeg skal til at køre en rep eller lave en ny installation af

Hej
Måske er der noget du kan bruge her :
http://www.hcma.dk/tips91to100.htm#no95

--
MVH
kep

Fra : Karsten

Dato : 23-02-07 10:49

"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> "Karsten" <faerk@skjern-net.dk> skrev i en meddelelse

> Hej
> Måske er der noget du kan bruge her :
> http://www.hcma.dk/tips91to100.htm#no95
>
> --
Tak for henvisningen, men det har jeg prøvet så sent som i går, og det har
ikke hjulpet

Fra : kep

Dato : 23-02-07 11:30

> "kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

> Tak for henvisningen, men det har jeg prøvet så sent som i går, og det har
> ikke hjulpet

Hej
Jeg har ikke andre bud, men der står lidt her :
http://support.microsoft.com/kb/286263/da

--
MVH
kep

Fra : vagn

Dato : 23-02-07 11:40

On Fri, 23 Feb 2007 10:48:47 +0100, "Karsten" <faerk@skjern-net.dk>
wrote:

>"kep" <kepFJERN@postkasse.net> skrev i en meddelelse

>Tak for henvisningen, men det har jeg prøvet så sent som i går, og det har
>ikke hjulpet

jeg er ikke sikker på at dette vil kunne hjælpe, men vil gøre et
forsøg - selv har jeg i rigtig lang tid brugt "O&O Defrag",
jeg har WinXO Home-dk
held og lykke !
hilsen,
Vagn

Fra : ham_selv

Dato : 23-02-07 18:49

jeg ville prøve at lave en rep på dit windows system via din cdrom
( vælg R nr under boot fra cd'en så fixer den dit system uden at
slette dine private mapper etc.)

ham_selv

god weekend

--