js galleri fejl
Fra : christina3018

Dato : 23-02-07 14:54

Hej

Jeg har lavet et simpelt javascript galleri.
Har sådan set lavet 3 - det er bare kun den ene der virker! Og
kan bare ikke finde fejlen ved de andre, for for mig at se er det
den kode det skal være.

Fejlen er, at når man klikker på thumps'ene skal de åbne billedet
i et nyt vindue der tilpasser sig billedets størrelse, hvilket
ikke sker. Der åbnes bare et nyt vindue.

Det hele kan ses på www.jagthundeklub.dk under galleri. Det
galleri der virker er "marktræning 2007".

Håber meget der er en som kan se hvad det er jeg gør galt.

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jørgen Farum Jensen

Dato : 23-02-07 15:46

christina3018 skrev:
> [...]
> galleri der virker er "marktræning 2007".
>
> Håber meget der er en som kan se hvad det er jeg gør galt.

Er du sikker på, at store og små bogstaver på
billedernes filnavne og referencerne til billederne
stemmer overens?
IMG_2000.jpg er noget helt andet end
img_2000.jpg.

Bortset fra det er popupvinduet til
det ene billede, jeg har haft åbnet, ikke
dimensioneret korrekt.

Jørgen Farum Jensen
..

Fra : christina3018

Dato : 26-02-07 10:01

Jørgen Farum Jensen wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> [...]
> img_2000.jpg.
>
> Bortset fra det er popupvinduet til
> det ene billede, jeg har haft åbnet, ikke

Hej Jørgen!
Jeg har nu gennemtjekket det hele. Og det er helt identisk, jeg
forstår virkelig ikke hvad der er galt, kan jo godt få det til at
virke i det ene album der.

Kan ikke finde fejl ved dimmensionerne af popup vinduerne ved det
galleri der virker? Det er sat til at tilpasse sig billedets størrelse
i koden også.

Mvh. Christina

Fra : christina3018

Dato : 26-02-07 10:16

lige en tilføjelse...

Jeg kan godt få de to andre gallerier til at virke på localhost, bare
ikke når jeg lægger det ud på nettet...

Mvh. Christina