Firefox - error in parsing value
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-02-07 14:23

Jeg har følgende kode:
   PopupCalendar.style.top = mousePosition.y + 'px';
   PopupCalendar.style.left = mousePosition.x + 'px;

mousePosition.x/.y er blot tal der indikerer musens position. IE7 og
Opera kan sagtens finde ud af det og placerer elementet der hvor musen
er. Firefox derimod lægger sig på ryggen og raller med fejlbeskeden:
Error in parsing value property for 'top'. Declaration dropped.

Efter hvad jeg kan læse på nettet skulle det netop få det til at virke
i FF at man sætter +'px' bagefter men det gør det åbenbart ikke i
dette tilfælde...

Nogen forslag til en løsning?

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 23-02-07 14:39

On 23 Feb., 14:23, "Henrik Stidsen" <henrikstid...@gmail.com> wrote:
> Nogen forslag til en løsning?

Never mind, fandt problemet - viser sig at mit mousePosition objekt
ikke er kompatibelt med FF. Det syns jeg ellers der har været, men man
kan jo huske forkert...