Hjælp
Fra : René Roager

Dato : 28-12-00 22:00

Jeg prøver igen!
Der der ingen der har en godt ide til hvorfor jeg overhovedet ikke kan
installere mit netkort i min PC med windows 95.
Den skriver den finder kortet, og jeg kan se at der er oprettet IPX og
ip/tcp protokoller, men intet sker, det er som om den ikke kan finde
og installerer drivere!!
Skulle der efter installation ikke komme et ikon med "andre
computere"?
Se mit tidliger spørgsmål postet d. 27 dec.

mange hilsner
René
roager@post2.tele.dk

Fra : Steen Larsen

Dato : 28-12-00 23:36

> [...]
| og installerer drivere!!
| Skulle der efter installation ikke komme et ikon med "andre

Joh, men det kan godt drille. Får den installeret drivere, eller gør du det
manuelt?
Fortæl noget mere, eller se på www.eaid.dk . Måske er løsningen dér.
/Steen

Fra : Steen Larsen

Dato : 28-12-00 23:41

Ja, øh, nu så jeg flere oplysninger på dit tidligere indlæg. Men jeg har
haft lignende problem med et Sandberg-kort. Og det virkede først efter at
windows havde installeret det. Derefter installerede jeg det manuelt,
genstartede, og deaktiverede det som windows havde fundet. Jeg ved ikke om
der er andre løsninger, men mit virker nu.
/Steen

Fra : BorreBoy

Dato : 29-12-00 09:47

"René Roager" <roager@post2.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Skulle der efter installation ikke komme et ikon med "andre
> computere"?
> Se mit tidliger spørgsmål postet d. 27 dec.

Jeg havde også tit problemer med at installere netkort, da jeg brugte Win95.
Måske du skulle opgradere din Windows. Jeg gav kun 500,- for en opgradering
til WinMe.

/Thomas.