SE-K800i ny firmware klar igen til downloa~
Fra : KE Kofod

Dato : 22-02-07 17:53

Mvh.
KE Kofod.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 22-02-07 18:08

Hvad ?

"KE Kofod" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
news:90597$45ddca4f$5293fa41$9401@news.arrownet.dk...
> Mvh.
> KE Kofod.

Fra : Fuzzbox

Dato : 22-02-07 19:58

KE Kofod skrev:
> Mvh.
> KE Kofod.

Hvad får man i den nye software?

Mvh
Fuzzbox

Fra : JL

Dato : 23-02-07 23:13

> Hvad får man i den nye software?

så simpelt at det næsten gør ondt, gå ind i menuen under indstillinger og
søg efter opdatering.... ta daaaa

Fra : Fuzzbox

Dato : 24-02-07 11:30

JL skrev:

> så simpelt at det næsten gør ondt, gå ind i menuen under indstillinger og
> søg efter opdatering.... ta daaaa

Det er jeg da udmærket godt klar over.
Jeg opdaterede før jeg skrev i gruppen.

Mit spørgsmål er om hvad der er med i opdateringen, hvilke fejlrettelser
der er?

Mvh
Fuzzbox

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 24-02-07 11:35

On Fri, 23 Feb 2007 23:12:46 +0100, "JL"
<nomannomail@4uzz.com> wrote:

>så simpelt at det næsten gør ondt, gå ind i menuen under indstillinger og
>søg efter opdatering.... ta daaaa
>---------------

Tror spørgeren mente - hvad man får i den ny firmware - ikke hvordan
den findes ? Er opdateringen værd at hente ?
Mogens

Fra : JL

Dato : 24-02-07 11:50

> Tror spørgeren mente - hvad man får i den ny firmware - ikke hvordan
> den findes ? Er opdateringen værd at hente ?

Undskylder mange gange, havde læst det som ...hvor finder man, agtigt

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 24-02-07 14:23

"JL" <nomannomail@4uzz.com> skrev i en meddelelse

> så simpelt at det næsten gør ondt, gå ind i menuen under indstillinger og
> søg efter opdatering.... ta daaaa

Kan stadig ikke hente den ned online

Fra : mogens.amd64@gmail.c~

Dato : 25-02-07 14:23

On Thu, 22 Feb 2007 17:52:43 +0100, KE Kofod
<dytbaat@hergaardetgodt.dk> wrote:

>Mvh.
>KE Kofod.
-------------------
Har downloadet og installeret den nye firmware - men er der en, der
kan fortælle mig, hvad jeg har fået af nyt ? Jeg kan ikkese, at der er
sket noget. Men det tog en rum tid - måske mere end en time, inden det
var på plads og klar - men noget nyt kan jeg ikke se.
Mogens

Fra : Nuno Alexandre

Dato : 26-02-07 23:16

<mogens.amd64@gmail.com> wrote in message

> Har downloadet og installeret den nye firmware - men er der en, der
> kan fortælle mig, hvad jeg har fået af nyt ? 8< - -
>8
> Mogens

Hej,
hvilket version drejer det sig om ?
jeg har prøvet at opdatere, men den siger at jeg allerede har den sidste
version.
R1GB001

Tak.

--
NA

Fra : Carsten \(H\)

Dato : 27-02-07 08:17

"Nuno Alexandre" <nuno.alexandre@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Hej,
> hvilket version drejer det sig om ?
> jeg har prøvet at opdatere, men den siger at jeg allerede har den sidste

Når jeg prøver på telefonen, siger den at der er en ny version, men når jeg
prøver at opdatere den via computer, siger den at det er den nyeste version
jeg har

Fra : KE Kofod

Dato : 27-02-07 23:08

Nuno Alexandre skrev:
> [...]
>>

> Hej,
> hvilket version drejer det sig om ?
> jeg har prøvet at opdatere, men den siger at jeg allerede har den sidste

Den nye er version R1JC002 - 070122

Mvh.
KE Kofod.