Bøvl med gmail på N70 -certifikater?
Fra : Jakob F.

Dato : 20-02-07 12:49

Hej.
Jeg har sat min N70 op til at hente post fra min gmail konto -men..
Hver gang den tjekker kontoen for ny mail, får jeg følgende besked:
"Dette websted har sendt et certifikat der ikke er tillid til.
Fortsæt?"
Når jeg trykker på fortsæt, får jeg valget mellem Fortsæt og
Certifikatdetaljer -kan man på en eller anden måde få opdateret
certifikaterne på tlf? Eller skal der andet til? Mvh. Jakob

Fra : Max

Dato : 20-02-07 18:12

Hej Jakob

> Certifikatdetaljer -kan man på en eller anden måde få opdateret
> certifikaterne på tlf? Eller skal der andet til? Mvh. Jakob

Slå certifikatcheck fra.

--
Mvh Max

Fra : Jakob F.

Dato : 20-02-07 18:29

Max skrev:

> Slå certifikatcheck fra.

Hvor dælen gør jeg det henne? Jeg kan ikke finde den mulighed nogen
steder i indstillinger for email kontoen, så du må meget gerne øse af
din erfaring..

/Jakob

Fra : Max

Dato : 20-02-07 20:33

Hej Jakob

> Hvor dælen gør jeg det henne? Jeg kan ikke finde den mulighed nogen
> steder i indstillinger for email kontoen, så du må meget gerne øse af
> din erfaring..

Det er længe siden jeg har installeret software i en N70 og kan ikke
på stående fod huske hvor det slås fra, men mener at kunne huske
at det er et ulogisk sted i forhold til de andre steder man bruger ved
certifikater.

--
Mvh Max

Fra : Jakob F.

Dato : 20-02-07 21:01

Max skrev:
> [...]

> på stående fod huske hvor det slås fra, men mener at kunne huske
> at det er et ulogisk sted i forhold til de andre steder man bruger ved
Hmm.. Jeg bruger bare den indbyggede mailklient, og er iøvrigt aldrig
stødt på "de andre steder man bruger ved certifikater" -hvornår bruger
man dem? Og hvor?
/Jakob