RIP: Stine Bierlich 40 år.
Fra : Silver

Dato : 23-02-07 08:28

http://vip.tv2.dk/article.php/id-6173227.html

Husker hende godt fra de film i 80'erne hun var med i, det var dem jeg
voksede op med.

Silver.

Fra : Jesper

Dato : 23-02-07 23:39

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> http://vip.tv2.dk/article.php/id-6173227.html
>
> Husker hende godt fra de film i 80'erne hun var med i, det var dem jeg
> voksede op med.
>
> Silver.
Hvad døde hun af?

Jesper

Fra : Jesper

Dato : 24-02-07 00:21

Jesper <jesniel@yahoo.com> wrote:

> "Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad døde hun af?
>
> Jesper

Alderdom formodentlig
--
§ 9 Ved aftalens ophør skal bygningen afleveres i ren- og
ryddeliggjort stand.

Fra : Peter Heide

Dato : 24-02-07 01:14

> Alderdom formodentlig

druk og drugs

Fra : Peter B. Juul

Dato : 24-02-07 02:04

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> writes:

> druk og drugs

Hvorfor er det, at støj:info-niveauet i denne gruppe partout skal være
så højt? Hvis I ikke ved det, så hold dog mund.

Ifølge Ekstra Bladet døde Stine Bierlich af betændelse i
bugspytkirtlen. Dette er i nogle tilfælde en følge af alkoholmisbrug
og Det kan naturligvis ikke afvises, at hendes tidligere
misbrugsproblemer er en kilde til betændelsen, men det var altså ikke
den direkte dødsårsag.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Bekæmp med al din kløgt og flid
The RockBear. ((^)) den tåge tåber spreder.

Fra : Per

Dato : 26-02-07 16:11

> Hvorfor er det, at støj:info-niveauet i denne gruppe partout skal være
> så højt? Hvis I ikke ved det, så hold dog mund.

Hold dog selv mund, og lad os andre have lidt sjov på andres bekostning

Hilsen Per

Fra : jesper outzen

Dato : 27-02-07 11:38

Jesper wrote:

> [...]

Af sit spiritusmisbrug en ødelagt bugspytkirtel iflg. neukrolog i politiken
jesper o

Fra : Jesper

Dato : 28-02-07 20:55

jesper outzen <jesper@spamhulfoto.dk> wrote:

> Af sit spiritusmisbrug en ødelagt bugspytkirtel iflg. neukrolog i politiken
> jesper o

Jeg er lettet over at høre, at hun ikke døde af noget alvorligt