Pit Fighter - Lav Budget action film
Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 22-02-07 16:46

Hejsa

Har lige set filmen "Pit Fighter" som vel må betegnes som en lav budget
film. Men jeg vil dog sige at den var mindst lige så underholdende som
størstedelen af de hollywood blockbuster action film jeg indimellem lejer.

Simpel historie om en hitman der forsøger at gøre bod. Rå og "realistiske"
kampscener. I slutningen går der lige lovlig meget skudduel i den for mig.
Men som sagt en lille ok rå action film, med for størstedelen hæderlige
skuespillere.

Tror ikke den kan lejes, men kan købes ret billig på Axel.

Mvh. BK

It's only pain, it only hurts. I'm only down on the floor, where I've been
before, and I'll be here again.

Fra : gb

Dato : 23-02-07 03:44

"Brian, Rikke og Kristian"
<brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE> wrote in

> Tror ikke den kan lejes, men kan købes ret billig på Axel.

Axel?

--
GB

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 23-02-07 14:23

"gb" <nospam@no.invalid> skrev i en meddelelse
> "Brian, Rikke og Kristian"
> <brauner.kjeldsen@mail.dkFJERNVENLIGSTDETTE> wrote in

> Axel?

ja, ups... Axelmusic

Fra : Dan

Dato : 23-02-07 22:12

Jeg synes den var faktisk enormt god indtil de sidstse 5 minutter, som
trækker den meget den. Religion, mystisk fortid, brutale kampe men en
elendig slutning...

DVD Verdict's anmeldelse udtrykte det lige præcis:

"Jack is standing in the middle of a town square, free of cover, blasting
away at the bad guys who completely surround him, who are in turn opening
fire with their own automatic weapons-all in vain, of course. I don't know
what the going rate is for mafia goons in Mexico, but the kingpin would have
saved himself a lot of misery (and bullet wounds) if he had sprung for the
deluxe models; these guys make Stormtroopers look like Israeli sniper
champions. An outrageous, unbelievable conclusion that vomits on the
believability of the first 70 or so minutes."

Dan

Fra : Brian, Rikke og Kris~

Dato : 24-02-07 08:11

"Dan" <no@spam.thankyou.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> sniper champions. An outrageous, unbelievable conclusion that vomits on
> the believability of the first 70 or so minutes."

Helt rigtig slutningen var elendig. Men jeg var rigtig godt underholdt
undervejs. Normalt ville sådan en skod slutning have ødelagt hele filmen for
mig. Men i det her tilfælde gjorde det mig ikke så meget. Måske fordi jeg
havde forventet at den var rigtig amatør agtig hele vejen, og det var den
bestemt ikke.

BK