Nu går hun s'gu i kattebakken!
Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 01:03

Halløgsovs,

Den grå ''huskat'', der kommer og får mad hos mig, og min tilflytter, hver
dag er flyttet midlertidigt ind - jeg kan ikke ha' åbent vindue imens vi har
det her vejr, og så må hun affinde sig med at ha' det lunt og godt istedet
for at ligge ude på min terasse (hvis det er sådan det staves), hvor hun
normalt ligger under bordet, jeg har stående derude..

Stod for et par timer siden lige og smurte en hurtig skive natmad, inden jeg
droppede arbejdet for i dag - og så så jeg lige ud i entréen, og minsandten
om ikke hun sad i Mulle's kattebakke og gloede på mig med store øjne: "Åh
nej, kom nu ikke for tæt på lige nu - ikke lige nu" *GGG*. Det troede jeg
s'gutt' at hun ku' finde ud af, sådan en vildkat.

Og så strøg hun igen ind i stuen, hvor hun har fundet helle under en af mine
lænestole.

Bette skind da

HC

Fra : Siri

Dato : 22-02-07 02:07

> [...]
> om ikke hun sad i Mulle\'s kattebakke og gloede på mig med store øjne:
>
> Og så strøg hun igen ind i stuen, hvor hun har fundet helle under en af

Århhhh.... Som jyde kan jeg jo bare istemme 'årh bette skind da'! Godt
at høre.....
Du har helt ret, det staves 'terrasse' - ren dobbeltkonfekt, mums
Hep, hep for dig og de sky, men glade misser
Med venlig hilsen
Siri
- Tøm kattebakken ved privat svar

Fra : Ragna

Dato : 22-02-07 09:29

Hvor er det godt at høre!
Man bliver glad, både på dine og kattens vegne.
Den lille fyr var heldig at træffe på en katteven som dig.
Lad os endelig høre mere, når der er flere fremskridt, for små
solskinshistorier kan man aldrig få for mange af.

--
Venlig hilsen, Ragna

Fra : Tove Krieger

Dato : 22-02-07 15:03

Siri wrote:

> [...]
> Du har helt ret, det staves 'terrasse' - ren dobbeltkonfekt, mums
> Hep, hep for dig og de sky, men glade misser

Hej HC.

Dit indlæg er ikke kommet ind hos mig, så jeg må svare ud fra Siri's
citat (tak Siri)

Det lyder vel nok godt. Var det ikke det jeg sagde, at hun inden længe
ville opdage hvor godt hun kunne få det ? Der er jo heller ikke noget
ved at være ude i det vejr for øjeblikket, så nu har hun da tid til at
lære dig bedre at kende. Held og lykke med jer alle 3

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Coppi

Dato : 24-02-07 09:55

"Hej Christian.

Ja, vi har tre katte to tamme og en " vild" og det er stadig vildmissemor vi
synes er sjovest, i aftes f.eks. kom vi til at kigge under sofabordet, hvem
lå der på gulvet med alle fire stænger i vejret. Vi har nemlig gulvvarme og
det finder kattene yderst behageligt.
Vildmissemor er forøvrigt næsten ikke til, at drive ud, hun skal ikke nyde
noget, det er næsten som om hun er bange for ikke at komme ind igen. Så glæd
dig og gå langsomt frem, så får du en dejlig kat.

coppi