Erfaring med dyrlæge Jørgen Have?
Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 22-02-07 22:07

Nogen der har nogle erfaringer med "Næstved-egnens dyrlæger" - specielt
dyrlæge Jørgen Have?

--
Venlig hilsen Heidi

Fra : Jeannie Kristensen \~

Dato : 22-02-07 23:02

"Heidi, Miver og Mulles mor" <zasha_xFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i en
meddelelse news:45de05d8$0$144$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Nogen der har nogle erfaringer med "Næstved-egnens dyrlæger" - specielt
> dyrlæge Jørgen Have?
>
> --
> Venlig hilsen Heidi

Vi bruger Næstved-egnens dyrlæger og er udemærket tilfreds med deres
dyrlæger, hvorfor spørger du?

Hilsen Jeannie

http://ckcs.dk

Fra : Heidi, Miver og Mull~

Dato : 23-02-07 22:36

<klip> hvorfor spørger du?

Tja, fordi jeg gerne vil vide om der er nogle der har erfaringer - helt
specifikt med denne dyrlæge, forståes :)
ikke andre dyrlæger på klinikken, eller andre klinikker...der spørges
til´den bestemte person....

/Heidi

Fra : Camilla Baird

Dato : 22-02-07 23:31

Heidi, Miver og Mulles mor wrote:
> Nogen der har nogle erfaringer med "Næstved-egnens dyrlæger" - specielt
> dyrlæge Jørgen Have?

Bor man i Næstved og omegen, har jeg altid fået anbefalet Dyrlæge
Mikkelsen på Næstved Dyreklinik.
mvh Camilla