Det første smil - en gnaven Baby?
Fra : Lars Hoffmann

Dato : 22-02-07 20:28

Vores lille knægt på nu 2 måneder smiler ikke? Jeg har læst flere
steder at de første smil burde komme omkring 1-2 måneders alderen, men
ham her virker mere mere gnaven en normen?

Er dette normalt? Hvor lang tid mon der kan gå endnu?

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : ThomasB

Dato : 22-02-07 21:10

Lars Hoffmann skrev:
> [...]
> ham her virker mere mere gnaven en normen?
>
> Er dette normalt? Hvor lang tid mon der kan gå endnu?

Ja det er helt normalt.

Regn først med "stabilt" smileri omkring 4-5 mdrs alderen.

Fra : Hansen

Dato : 23-02-07 07:03

[...]

----------------------

Smiler I til ham?

Fra : Mus

Dato : 23-02-07 08:33

"Hansen" <nejtak@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ham her virker mere mere gnaven en normen?
>
> Er dette normalt? Hvor lang tid mon der kan gå endnu?

Ikke alle børn er ens, som ikke alle forældre heller ikke er.
Nogle børn smiler, går, snakker osv. tidligt, mens andre skal bruge lidt
længere tid på det og det har IKKE noget med at gøre, at forældrene IKKE
smiler, aktiverer dem.
Børns udvikling kan ikke altid samelignes med en bog og man bør ikke gå så
meget op i de statistikker, men lade dem komme til sig stille og roligt.
Oki, på et tidspunkt skal de ha nået nogle milepæle ifølge deres alder, men
det skal nok komme.
Held & lykke med guldklumpen :)
/Bente

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-02-07 08:30

On Feb 23, 7:02 am, "Hansen" <nej...@ingenmail.dk> wrote:

> Smiler I til ham?

Ja, det gør vi.

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-02-07 09:28

On Feb 23, 8:32 am, "Mus" <hvideengelFJERN@D...@stofanet.dk> wrote:

> [...]
> Oki, på et tidspunkt skal de ha nået nogle milepæle ifølge deres alder, men

Jo tak, jeg indrømme at det heller ikke er noget der bekymrer mig, men
vi undrer os bare. Vi kan sagtens se at der er sket en stor udvikling
i de to måneder. Han kan nu aktiveres og reagerer på f.eks en rangle
eller sådan en uro med musik man hænger op over hans vugge.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann

Fra : Mus

Dato : 23-02-07 10:00

> [...]

i de to måneder. Han kan nu aktiveres og reagerer på f.eks en rangle
eller sådan en uro med musik man hænger op over hans vugge.

Nyd ham og tænk ikke så meget over hvad han kan på visse tidspunkter.
Mange går så meget op i det, at de helt glemmer den dejlige tid, da de var
små.
Det går desværre alt for stærkt.
Hilsen Bente

Fra : Hansen

Dato : 23-02-07 14:38

> [...]

i de to måneder. Han kan nu aktiveres og reagerer på f.eks en rangle
eller sådan en uro med musik man hænger op over hans vugge.

________________

Er han født for tidligt?

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 23-02-07 16:29

On Feb 23, 2:37 pm, "Hansen" <nej...@ingenmail.dk> wrote:

> Er han født for tidligt?

Han blev født efter uge 37, så han kom 3 uger for tidligt. Tænker du
på noget specielt?

Fra : Anja

Dato : 24-02-07 00:59

On Feb 23, 2:37 pm, "Hansen" <nej...@ingenmail.dk> wrote:

> Er han født for tidligt?

Han blev født efter uge 37, så han kom 3 uger for tidligt. Tænker du
på noget specielt?

Min den ældste er født lidt for tidligt og han var altså også længe om at
smile... men jeg husker godt min undren og jeg blev fortalt at det var
normalt med for tidligt fødte- men det kom da til sidst
Nu er han 13 år og det er ligesom der er lidt langt mellem smilene... men nu
får jeg af vide at der er puberteten...bare det kommer igen

Anja

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 09-04-07 10:33

On Feb 22, 9:28 pm, "Lars Hoffmann" <l...@intercambiodvd.com> wrote:
> Vores lille knægt på nu 2 måneder smiler ikke?

Han er nu 3 en halv maaned gammel og smiler, griner og klukker masser
af gange om dagen.

Med venlig hilsen
Lars Hoffmann