brænder. brænde direkte ?
Fra : carsten h larsen

Dato : 01-07-01 08:53

nå jeg brænder direkte så går der ca 1 min
så skriver den fejl (strømingstab)
brænden er plextor 8x4x32a

Fra : Rasmus Klitgaard-Nie~

Dato : 01-07-01 09:42

carsten h larsen wrote:

> nå jeg brænder direkte så går der ca 1 min
> så skriver den fejl (strømingstab)
> brænden er plextor 8x4x32a
Hvis det er et IDE-drev uden Burnproof, er det fordi IDE'en ikke kan
følge med (du mente vel CD -> CD?), det er ihvertfald de færreste IDE
systemer der kan klare det (en meget sløv brænder + et hurtigt CD drev
kan måske)...
Det er sådan set kun SCSI der kan klare det uden problemer.

--
>o ********* PINKY! aka. Rasmus Klitgaard-Nielsen *********
<()> **** Mad Programmer - Commodore Freak - ABP regular ****
^^ "Can't sing. Can't dance. Can handle a sword a little."
-- Victor's resume (Terry Pratchett, Moving Pictures)

Fra : peet_dk

Dato : 01-07-01 11:05

har du prøvet at sætte hastigheden helt ned, hvis den kan "gannemføre" ved
den hastighed er det fordi brændern ikke kan følge med. Prøv at hente nyeste
fireware fra www.plextor.be Prøv evt også med et andet brænder program.

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com