Ingen NG ved min udbyder
Fra : MJU

Dato : 22-02-07 11:37

Vi har ingen Nyhedsgrupper ved vores udbyder (fullrate)
Så jeg bruger news.sunsite.dk i outlook express til og se nogle af de
grupper jeg gerne vil følge.
Og google til alt.dk.warez

MEN findes der ikke en NEWS server der også har alt.dk.warez og dk.binar så
man kan nøjes med outlook express. Jeg kan godt li at man kan sætte briller
ud for de tråde man følger, derfor vil jeg gerne beholde OE

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 22-02-07 13:55

On Thu, 22 Feb 2007 11:37:29 +0100, "MJU" <news@duerher.dk>
wrote:

> [...]
>man kan nøjes med outlook express. Jeg kan godt li at man kan sætte briller
>ud for de tråde man følger, derfor vil jeg gerne beholde OE

Agent har begge
mvh Ebbe
http://www.forteinc.com/

Fra : MJU

Dato : 22-02-07 22:01

"Ebbe Hansen" <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> skrev i en meddelelse

> Agent har begge
> mvh Ebbe
> http://www.forteinc.com/

Nu skriver du at Agent har begge. Har den også den mulighed for og makere de
tråde
man følger med briller som OE? Og kan man også sotere trådene så dem man har
markeret ligger øverst, lige som i OE?
Hvilken NEWS server bruger du Ebbe?

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 22-02-07 22:20

"MJU" <news@duerher.dk> skrev :

>Nu skriver du at Agent har begge.

Nu menes der jo deres newsserver,
http://www.forteinc.com/apn/index.php og jeg har ingen viden om,
hvor god den er.

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Leonard

Dato : 23-02-07 11:31

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Nu menes der jo deres newsserver,
>http://www.forteinc.com/apn/index.php og jeg har ingen viden om,
>hvor god den er.

Der tog du så fejl - men imponerende at du mente at vide hvad Erik
mente

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Leonard

Dato : 23-02-07 11:46

Leonard <piper28a@gmail.invalid> wrote:

>hvad Erik
>mente

og Erik skal her oversættes til Ebbe

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 23-02-07 23:14

Leonard <piper28a@gmail.invalid> skrev :

>Der tog du så fejl - men imponerende at du mente at vide hvad Erik
>mente

Der bliver spurgt om to nyhedsgrupper og hvilke newsservere de
ligger på.

Citat:

[...]

Agent har begge«

Spørgeren vil gerne fortsætte med OE og kan svaret så forstås
anderledes end der menes deres newsserver?

--
Kerim
(Sura 3, vers 87)

Fra : Leonard

Dato : 25-02-07 11:08

Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> wrote:

>Spørgeren vil gerne fortsætte med OE og kan svaret så forstås
>anderledes end der menes deres newsserver?

Ja, for svareren havde åbenbart ikke læst spørgsmålet på samme måde
som dig og senere svar præciserede netop, at det ikke var
newsserveren, der blev antydet til.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Ebbe Hansen

Dato : 23-02-07 09:43

On Thu, 22 Feb 2007 22:00:33 +0100, "MJU" <news@duerher.dk>
wrote:
klip

> [...]
>tråde
>man følger med briller som OE? Og kan man også sotere trådene så dem man har

Man kan markere med briller, sortering ordner den vel selv.
Jeg er ikke så skrap til disse ting, og da jeg ikke har brugt OE
i mange år, kan jeg ikke sammenligne.
Jeg bruger Stofa news.
mvh Ebbe

Fra : emj

Dato : 23-02-07 10:12

Ebbe Hansen skrev:

>sortering ordner den vel selv.

I Agent bestemmer man selv sorteringen ved at klikke på
"sorteringsbjælkerne" Status, Linjer, Subject osv
Hilsen emj

Fra : Leonard

Dato : 23-02-07 11:33

Ebbe Hansen <ebbeh@mail1.stofanet.invalid> wrote:

>Jeg bruger Stofa news.

Og den er sandsynligvis ikke tilgængelig fra en fullrate-opkobling.

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Min nye hobby: http://oy-blu.dk/

Fra : Mads

Dato : 22-02-07 14:12

> [...]

>man kan nøjes med outlook express. Jeg kan godt li at man kan sætte briller
>ud for de tråde man følger, derfor vil jeg gerne beholde OE

Der er jo masser af news servere hvor man betaler for adgang.
De har alle grupperne, også de binære. Jeg bruger selv Easynews
til 60 kr om måneden, men overvejer dog at skifte til en anden
server som har ubegrænset download.

mvh Mads