Nyt bundkort søges
Fra : Aagaard

Dato : 22-02-07 10:07

Jeg søger efter et rigtig godt bundkort som skal køre sammen med:
Antec LifeStyle Sonata II-EC, 450W PSU
E6600 Dual2Core
Sapphire X1950Pro 512Mb RAM PCI-E
2x1GB Corsair XMS2 PC6400
(Ovenstående er indkøbt).
Bundkort skal have SATA-II og RAID

Nogen gode bud på et bundkort der er velegnet til gaming og overclocking?

--
Aagaard

Fra : J

Dato : 22-02-07 11:01

On Thu, 22 Feb 2007 10:06:45 +0100, "Aagaard" <viker@sæføli.ik> wrote:

> [...]
>Bundkort skal have SATA-II og RAID
>
>Nogen gode bud på et bundkort der er velegnet til gaming og overclocking?

http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2914&p=2

Jeg ville vælge Gigabyte GA-965P-DS3 eller Asus P5B-E ud fra en
økonomisk betragtning.

mvh

John

Fra : Aagaard

Dato : 22-02-07 21:46

"J" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev:

> http://www.anandtech.com/mb/showdoc.aspx?i=2914&p=2
>
> Jeg ville vælge Gigabyte GA-965P-DS3 eller Asus P5B-E ud fra en
> økonomisk betragtning.

Tak for input.
Efter grundig research blev det et ASUS P5W DH Deluxe Digital Home Series -
ATX - i975X.

--
Aagaard

Fra : Søren

Dato : 22-02-07 22:27

"Aagaard" <viker@sæføli.ik> skrev i meddelelsen

> Tak for input.
> Efter grundig research blev det et ASUS P5W DH Deluxe Digital Home
> Series - ATX - i975X.
>
> --
> Aagaard

975 chippen er ikke så velegnet til overclocking som 965

Mvh Søren

Fra : Ukendt

Dato : 22-02-07 22:55

Søren wrote:

> 975 chippen er ikke så velegnet til overclocking som 965

Ikke desto mindre gør P5W DH Deluxe boardet det ret så pokkers godt :)

Fra : Søren 2

Dato : 25-02-07 11:20

> Nogen gode bud på et bundkort der er velegnet til gaming og overclocking?

Asus Commando (P965 chipset), skulle være skabt til OC. Det har jeg selv kig
på.

/Søren