Spil-PC til 5500-6000 kr.
Fra : Henning Larsen

Dato : 22-02-07 20:18

Jeg vil gerne høre om I har forslag til en spil-PC til ca. 5500-6000 kr. Den
skal indholde kabinet med det hele, men uden skærm, mus og tastatur. Den
skal stort set kun bruges til spil, da alt andet arbejde foregår på en
bærbar PC.

Henning

Fra : Dr.Phil

Dato : 22-02-07 20:43

http://topdata.dk/product.asp?product=3523&sub=260

Fra : alten

Dato : 23-02-07 13:28

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=163452

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=163450

http://www.zitech.dk/Product/Details.aspx?ID=161605

mvh,
Henrik

Fra : Henning Larsen

Dato : 24-02-07 09:34

> [...]
> Den skal stort set kun bruges til spil, da alt andet arbejde foregår på en

Tak til Dr. Phil og Alten for links, jeg tager et kig på dem.

Henning

Fra : Lasse

Dato : 24-02-07 11:31

http://www.ego-hardware.dk/shop/productlist.asp?Id=132