Skal forsøge at forklare en film jeg ikke ~
Fra : torben

Dato : 21-02-07 00:09

Hej.

Jeg så engang en trailer eller reklame fra tv eller omtale(på en af de tre
danske tv kanaler dr1 dr2 tv2)
Den handlede om en irakers eller arabers eneste mål i livet at hævne sig på
noget med at han skal dræbe vistnok 3 personer eller måske var det flere.
Han får denne opgave fra nogen og han tilegner sit liv til denne mission.

selve "omtalen" af filmen giver én et indtryk af at den er meget meget
intens og sammensværgelsesagtig, men vist også noget med gammel had fra
længere tilbage i historien. Den stikker vist dybt med god background story
i starten og også undervej filmen.

Det er ikke meget info jeg har om den, men den er temmelig ny. Pludselig
hørte man ikke noget om den længere og den var stadig ny på filmmarkedet da
omtalen om filmen pludselig stoppede.
Det er ikke så gammel.

Jeg kunne godt lide at vide hvad filmen hedder.

Fra : torben

Dato : 21-02-07 00:25

Hej igen
Jeg tror at det er

München

Premiere, DVD: 27. Juni 2006
Originaltitel: Münich
Produktionsår: 2005
Spilletid: 177 min.
Sprog: Engelsk
Genre: Action/Thriller
Medie: DVD

Jeg har et link
http://www.blockbuster.dk/Default.asp?ID=280&mode=movie&ShopProductID=18349&m=Cust_PDB&PID=458

Men jeg er ikke sikker før jeg ser en trailer, den kan jeg dog ikke finde.
Nogen der kan hjælpe til at finde den.
-
Torben

Fra : torben

Dato : 21-02-07 00:40

Ok jeg har et link her til en trailer

http://www.munichmovie.com/main.html?iRef=moviesite

Den ligner dén. Men jeg syntes jeg så en anden trailer dengang.

Undskyld mit spontane indlæg.

-
Torben

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 21-02-07 22:39

torben skrev:

> Undskyld mit spontane indlæg.

Vi er bare glade for at kunne hjælpe.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Max

Dato : 21-02-07 22:46

Hej torben

> Undskyld mit spontane indlæg.

Helt OK, det hjælper til tider at "snakke" lidt med sig selv :)

--
Mvh Max