Er der nogle der har erfaringer med intern~
Fra : HANS-HENRIK ELLEKÆR

Dato : 20-02-07 12:50

Hej...

Jeg får en masse mails fra noget der hedder www.internationalfilm.tv.

Er det et OK sted eller er det fup, laver man en søgning på Google får man
ikke andet end de sponsorlinks de selv har købt, ikke noget
bruger-feedback - er der nogen her der kender stedet?

Hilsen Hans-Henrik Ellekær

Fra : P.L.

Dato : 20-02-07 13:01

On Tue, 20 Feb 2007 12:49:51 +0100, HANS-HENRIK ELLEKÆR wrote:

> [...]
> ikke andet end de sponsorlinks de selv har købt, ikke noget
> bruger-feedback - er der nogen her der kender stedet?

Kender ikke siden/firmaet så jeg kan ikke sige om det er godt eller skidt,
men hvis det er spam-mails du får, så ville jeg hvis jeg var dig, holde mig
fra det.

Fra : P.L.

Dato : 20-02-07 13:06

> [...]

> ikke andet end de sponsorlinks de selv har købt, ikke noget
> bruger-feedback - er der nogen her der kender stedet?

Her er iøvrigt hvad http://www.siteadvisor.com har på siden

http://www.siteadvisor.com/sites/internationalfilm.tv/summary/

Siteadvisor er en rigtigt brugbart tool, kan i mange tilfælde give et
fingerpeg om det er godt eller skidt.

Fra : Tue Sørensen

Dato : 20-02-07 15:35

On 20 Feb., 12:49, "HANS-HENRIK ELLEKÆR" <@> wrote:
> [...]
> ikke andet end de sponsorlinks de selv har købt, ikke noget
> bruger-feedback - er der nogen her der kender stedet?

Jeg kender dem ikke, men de påstår på deres side at det ikke er dem
der sender spam mail ud - det virker lidt underligt at andre skulle
reklamere for dette sted, gør det ikke? Jeg ville være skeptisk hvis
jeg har var. Jeg har før set steder som sælger pirat-kopier til
uhyrlige priser, og jeg kunne godt mistænke dette sted for at være
sådan et. Du bør under alle omstændigheder sammenligne priser med
andre sites, og så ellers bruge din sunde dømmekraft.

- Tue

Fra : Lars C

Dato : 20-02-07 17:59

Tue Sørensen skrev:

> [...]
>sådan et. Du bør under alle omstændigheder sammenligne priser med
>andre sites, og så ellers bruge din sunde dømmekraft.

Det er også før set at spammerfirmaer sviner deres konkurrenters
potentielle kunder til med spam. Især hvis de har anmeldt dem for spam
o.l. Nogen gange er det bare misundelse. Men hvad ved jeg. Jeg ville
ikke handle hos dem under alle omstændigheder. :)

--
Lars C

Fra : Per Hansen

Dato : 20-02-07 21:33

"HANS-HENRIK ELLEKÆR" <@> mentioned this

> [...]
> man ikke andet end de sponsorlinks de selv har købt, ikke noget
> bruger-feedback - er der nogen her der kender stedet?

Jeg vil sige at hvis du får en masse mails fra dem, så anses det som spam,
så kan du næsten gætte dig til om de er et OK sted.
Ihvertfald er det altid klogt at holde sig fra steder som er nød til at
spamme for at gøre opmærksom på sig selv.
Der er altid et eller andet lusket ved dem.

--
Per Hansen