Anbefaling af Volvo Penta-mekaniker?
Fra : Henning

Dato : 20-02-07 14:37

Der var ikke rigtig respons på mit tidligere indlæg om Københavns
Marineservice, så jeg prøver lidt anderledes.

Hvem kan anbefales i Kastrup-området til servicering af Volvo Penta
benzinmotor? Generel forårsklargøring og gennemgang

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 20-02-07 15:53

Hej Henning,

Prøv på Google at skrive: volvo penta kastrup
I første hug får du et resultat:
http://www.kastruptursejler.dk/link/service.php

Mvh/Harding

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 20-02-07 20:47

Jeg tror det var en anbefaling han fiskede efter. KKE i skovshoved ved hvad
de laver....

Triton har jeg også gode erfaringer med.

Men ingen af dem ligger på amager, hvis det er det du mener med "kastrup
området"

BJarke

"Harding E. Larsen (slet E2OCE)" <harding@E2OCElarsen.tdcadsl.dk> wrote in
message news:11719834740.830946248161435@dtext.news.tele.dk...

Fra : Harding E. Larsen

Dato : 20-02-07 22:13

Hej bjarke,

Jeg henviste med vilje til mulighederne gennem en af de lokale
sejlklubbers link. Så vidt jeg kender til bestyrelsen i den klub
har de rimeligt godt styr på hvem der ligger i området af
autoriserede volvo reparatører.
Begge de to firmaer har da biler som de ankommer i for udførelse
af eftersyn på bådmotorer.
Jeg kan ikke se at et par kilometer fra eller til, for en
reparatør, har megen betydning. Vi ser dem ofte i Kastrup.

Mvh/Harding

Bjarke M. Christensen <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark>