jagthund
Fra : Battlefield's

Dato : 21-02-07 15:15

Hej
Man skal kun bruge "rigtige" jagthunde til jagt, kan man se af denne
historie fundet på TV2´s hjemmeside:
Hilsen Vibeke
Jagthund skød sin ejer i benet

21-02-07: 14:26 | af: pmol

En 48-årig bosnisk mand fra byen Laktasi risikerer at miste sit ben efter en
usædvanlig vådeskudsulykke.

Jægeren var på vej med sin hund Gara på rævejagt, da den fem måneder gamle
schæfer kom til at trykke på aftrækkeren af dens ejers skarpladte jagtgevær,
der hang på en trailer bag en traktor.

"Gara fandt det svingende gevær interessant og hoppede på den. Kun Gud ved,
hvordan det lykkedes hende at ramme mig i mit venstre ben," siger den
uheldige jæger.

Efter ulykken blev han opereret på et nærliggende hospital, men der er endnu
risiko for, at lægerne må amputere benet.

Fra : Hm

Dato : 21-02-07 15:23

>Kun Gud ved, hvordan det lykkedes hende at ramme mig i mit venstre ben,"
>siger den uheldige jæger.

Hej
Ja, det er derfor vi er schæferhunde ejere, fordi de er så kloge -:)
Hilsen
Hanne

Fra : pwh

Dato : 21-02-07 16:09

Hm, skrev:

> Hej
> Ja, det er derfor vi er schæferhunde ejere, fordi de er så kloge -:)
> Hilsen
> Hanne

Typisk handling for en morderisk Schæfer

/Jens

Fra : Hm

Dato : 21-02-07 17:06

"pwh" <gætselv@.dk> skrev i en meddelelse e

> Typisk handling for en morderisk Schæfer

Naturligvis, hvordan kommer den ellers af med sin "modbydelige" ejer -:)

Hanne

Fra : Søren LH

Dato : 21-02-07 18:26

> Typisk handling for en morderisk Schæfer

Typisk handling for en schæfer, som viser dens intelligens, empati med andre
dyr, og høje fornemmelse for ret og uret, at skyde dyremorderen .

Mvh
Søren

Fra : Kim Christensen

Dato : 21-02-07 22:32

On 21 Feb., 16:09, "pwh" <gætselv@.dk> wrote:

> Typisk handling for en morderisk Schæfer
>
> /Jens

Ja, hvad ligner det at gå på jagt med en schæfer? Man bruger da en
Ruhår!

En Ruhår var faldet over geværet, som havde skudt op i luften, og der
havde ramt et stort passagerfly som var styrtet ned i en nærliggende
atomkraftanlæg, hvor en radiokaktiv sky var drevet hen over en rækker
storbyer, hvilket ville få folk til at flygte, og forårsage trafikkaos
på udfaldsvejene, hvilket vill ehave skræmt vide dyr, således at
jægeren var blevet trampet over benet af en stor kronhjort, hvilket
havde betydet at benet måtte amputeres fordi alle omkringliggende
sygehuse var travlt optaget med ofre for det radioaktive udslip, og
vejene desuden blokeret.
Ruhår er lidt klodsede, men meget elskværdige og intelligente.

Hilsen Kim