Spil ikke hund :o)
Fra : pwh

Dato : 20-02-07 19:40

Tyson snød mig lidt idag
Vi skulle ud og gå aftenstur, og jeg var ved at binde snørebånd.
Der var åbenbart noget i mit hår der lugtede spændende,
så han snusede ret meget til mig.
For at lave lidt fis med ham begyndte jeg på bedste hundemaner at
snuse igen til hans hoved,
den fangede han straks og vendte venligt røven til mig

Så læren må værer,
udgiv dig ikke for hund hvis du ikke vil gennemfører det

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 20-02-07 20:18

pwh wrote:
> [...]
>
> Så læren må værer,
> udgiv dig ikke for hund hvis du ikke vil gennemfører det

LOL Nej - det kan der da være noget om.

Det minder mig om historien med de 2 hunde der stod og snakkede, hvor
den ene siger til den anden: "Skynd dig lidt at sætte dig ned, for der
henne kommer barber olsens Basse, og han har sådan en kold snude".

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : pwh

Dato : 20-02-07 20:36

Tove Krieger, skrev:

> [...]
> den ene siger til den anden: "Skynd dig lidt at sætte dig ned, for der
> henne kommer barber olsens Basse, og han har sådan en kold snude".

Siger du min snude er kold
Den er nærmere gennemtykket af min lede kat,
den har en forkærlighed for at plante sine sylespidse gule kattetænder
i min følsomme snabel når den bliver kælet

/Jens

Fra : Tove Krieger

Dato : 21-02-07 13:20

pwh wrote:

> Siger du min snude er kold

I disse er sandsynligheden ret stor, hvis du har været udenfor

> Den er nærmere gennemtykket af min lede kat,
> den har en forkærlighed for at plante sine sylespidse gule
> kattetænder i min følsomme snabel når den bliver kælet

Så ka' du lære det ka' du