Henne strand camping
Fra : SBC

Dato : 20-02-07 16:43

Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan komme i kontakt med Henne Strand
camping???(6854)
De svarer ikke på tlf. eller resevation, har prøvet i over en uge.
VH
SBC

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 20-02-07 18:00

"SBC" <ikkeoplyst@REMOVEemail.com> skrev i en meddelelse
> Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan komme i kontakt med Henne Strand
> camping???(6854)
> De svarer ikke på tlf. eller resevation, har prøvet i over en uge.

Hm...mit gæt er, at de holder lukket. Pladsen åbner først ugen før påske, så
de har en måneds tid at løbe på endnu - og så tager de måske først telefonen
et par uger før.

Blot en tanke.

/Flemming U

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 20-02-07 18:22

Hejsa

>Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan komme i kontakt med Henne Strand
>camping???(6854)

Måske pladsen ilfg campingbogen ikke har åben !

Åben fra 30.03 til 28.10

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : SBC

Dato : 20-02-07 18:48

">
> Måske pladsen ilfg campingbogen ikke har åben !
>
> Åben fra 30.03 til 28.10

Ifølge deres hjemmeside
ht**://*ww.hennestrandcamping.dk/dansk/index-dansk.htm
har de vinter åbent fra 20/10.2006 til 18/03-2007, det står under priser.

Nå måske er det bare mig der ikke kan læse nogen somhelst steder på deres
hjemmeside at der skulle være lukket, og hvis der er,kunne de vel have sat
en telefonsvarer på og undlade muligheden for at resevrer via siden.
VH
SBC

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 21-02-07 15:49

Hejsa

>Nå måske er det bare mig der ikke kan læse nogen somhelst steder på deres
>hjemmeside at der skulle være lukket, og hvis der er,kunne de vel have sat
>en telefonsvarer på og undlade muligheden for at resevrer via siden.

I flg. den røde "Campingrådet" bog årgang 2007 er der ikke vinteråbent
men kun inden for det tidligere nævnte tidsrum

--

Lars Engelhardt
ADMIN www.GPSdebat.dk

Fra : ulrikkrog@gmail.com

Dato : 21-02-07 08:58

nej det er ikke dig der ikke kan læse, der står at den har vinteråben
ved tilmelding, dette er sakset fra deres hjemmeside.

Vinter priser

Perioden d.29.10 2006 - 16.3 2007

Vi har vinter åben med tilmelding.

Ring og meddel Jeres ankomst

Voksne
50 kr
Børn (under 12 år) 25 kr
Hund 15 kr
Strøm afregnes ved hjælp af måler. 2,50 kr. pr. kwh.

I vinter perioden er kun toilet og køkkenfaciliteterne åbne.

Tilmelding nødvendig.

mvh ulrik

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-02-07 09:54

SBC wrote:
> Er der nogen der ved hvorfor man ikke kan komme i kontakt med Henne
> Strand camping???(6854)
> De svarer ikke på tlf. eller resevation, har prøvet i over en uge.

Er det en FDM-plads? Hvis ja, så er den permanent lukket. Den udstykkes til
sommerhusgrunde.

En af dem der passer pladsen har fået en diskos, så FDM besluttede sig for
ovenstående.

--
Per, Esbjerg
Skistøvler sælges størrelse 44-45 til 300 kr. parret,

Fra : peter hansen

Dato : 21-02-07 12:17

Per Henneberg Kristensen skrev:

> [...]
> sommerhusgrunde.
>
> En af dem der passer pladsen har fået en diskos, så FDM besluttede sig for

Pas nu på Per, at du ikke starter noget sladder.
Den FDM plads som du fantaserer om, ligger den ikke i Grærup ????

Hilsen Peter

Fra : Flemming Udbjørg

Dato : 21-02-07 15:08

"peter hansen" <peterhansen202d@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Pas nu på Per, at du ikke starter noget sladder.
> Den FDM plads som du fantaserer om, ligger den ikke i Grærup ????

Det er FDM Grærup Strand der lukker - men man lukker jo ikke bare en
campingplads, fordi lejrchefen har fået en discus-prolaps.

Stedet skal omdannes til sommerhuse, så man har sikekrt fået en god pris, og
da man har to andre fine FDM-pladser lige i området, såh..........

/Flemming U

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 21-02-07 17:50

peter hansen wrote:

> Pas nu på Per, at du ikke starter noget sladder.

Jeg starter ikke noget sladder. Jeg tog mit forbehold for at det var en
FDM-plads. Jeg kender ikke (ret mange) campingpladser i det område.

--
Per, Esbjerg
Ski sælges med bæretaske, størrelse passer til 175-180 cm person, kr. 500

Fra : peter hansen

Dato : 21-02-07 21:13

Per Henneberg Kristensen skrev:

> Jeg starter ikke noget sladder. Jeg tog mit forbehold for at det var en
> FDM-plads. Jeg kender ikke (ret mange) campingpladser i det område.

jamen så ville jeg ha det helt fint med ikke at kommentere en tråd som
jeg ikke har forstand på. Bedre at andre kan regne med det der skrives,
og ikke skal tænke, hvad mon der passer og hvad er bare alm pladder.
Jeg håber ikke at jeg skriver noget som ikke kan være til hjælp for
andre. Hilsen Peter

Fra : Ebbe Rasmussen

Dato : 21-02-07 22:02

peter hansen wrote:

> [...]
> skrives, og ikke skal tænke, hvad mon der passer og hvad er bare alm
> pladder. Jeg håber ikke at jeg skriver noget som ikke kan være til

HØRT!
Ebbe

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 22-02-07 12:00

peter hansen wrote:

> [...]
> jeg ikke har forstand på. Bedre at andre kan regne med det der
> skrives, og ikke skal tænke, hvad mon der passer og hvad er bare alm

Jeg tog et forbehold - det er du åbenbart for dum til at fatte så fred være
med dig.

Jeg kan godt huske sidste gang du pukkede på mig fordi jeg ikke vidste der
var en campingforretning lukket i Esbjerg få uger forinden - så nu skal du
passe meget på du ikke kommer til at bo i et glashus i stedet for et
rækkehus! Jeg skal nok holde øje.