Båd tegning
Fra : J

Dato : 01-07-01 02:31

Hej derude

Jeg har fået den underlige idé om at bygge en båd selv !!!
Men hvor kan man finde nogle tegninger man kan arbejde ud fra ??
det jeg er mest interesserede i er omkring de 18 fod lange "motorsejler"
Findes der nogle der er offentlig tilgængelige og må man overhovedet selv
bygge en båd idag ?

Håber der er nogle vel oplyste folk der vil hjælpe mig
På forhånd tak Thomas

Fra : Lars Funder

Dato : 02-07-01 20:59

Man må gerne bygge båd selv.
Der findes flere shareware design programmer, der også kan lave udfoldet
tegninger i fx dfx format, shareware findes bla på
http://www.carlsondesign.com/ under Shareware for Boat Hull Design .

--
Mvh.
Lars Funder