MS Windows
briani 27239
Vista
Fra : Henning

Dato : 21-02-07 10:08

Hej, håber der er een som kan hjælpe mig.
Når jeg skal starte prg.: Paragon Hard Disk Manager, kommer der følgede
besked:

*Paragon Hard Disk Manager requires administrative privileges access to your
system.
Please contact your System Administrator to solve to problem.*

Jeg er koblet på som administrator, og har sat flueben i alle tilladelser
til alle brugere incl admin.

Mvh.
Henning

Det er blevet en dyr fornøjelse at skifte til Vista, da der ikke findes
drivere til ret mange hardvarer!
Nyt webcam, mus, scanner og printer.....uf! *ss*

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-02-07 11:32

Henning skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Det er blevet en dyr fornøjelse at skifte til Vista, da der
> ikke findes drivere til ret mange hardvarer!
> Nyt webcam, mus, scanner og printer.....uf! *ss*

Der var vel ingen, der tvang dig til at skifte ?

En gylden regel med nye styresystemer er at vente til SP1 er
klar - så er de fleste drivere også klar.

XP kører stadig ok og bliver opdateret en del år endnu.

Jan

Fra : Holst

Dato : 21-02-07 11:39

Jan Vestergaard wrote:

> En gylden regel med nye styresystemer er at vente til SP1 er
> klar - så er de fleste drivere også klar.

Hvornår kan man forvente, at en sådan SP1 ligger klar?

Fra : Poul Johannsen

Dato : 21-02-07 12:21

Hej

> Hvornår kan man forvente, at en sådan SP1 ligger klar?

Til efteråret har jeg hørt.

Mvh Poul

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-02-07 12:27

Holst skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Hvornår kan man forvente, at en sådan SP1 ligger klar?

Jeg ved det ikke - men hvis næste udgave af Windows er planlagt
allerede til om 2 år, som der skrevet her i gruppen, så kan det
vel ikke vare så længe ?

Hvis ikke den nye udgave er istedet for SP1/SP2 ?

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : ai

Dato : 21-02-07 11:54

Det er blevet en dyr fornøjelse at skifte til Vista, da der ikke findes
drivere til ret mange hardvarer!
Nyt webcam, mus, scanner og printer.....uf! *ss*

Du har jo ingen garanti for at dit Paragon kan køre på Vista.
der er altid en masse bøvl med nye OS.
Vista reklamebrølet skal du ikke tage dig af, der er
penge i ragelset...vent et årstid
så kommer der nok en SP1 og en SP2 + 186 andre
opdateringer a la XP. Hasta la Vista..... WAW eller WOW

/ai

Fra : jama

Dato : 21-02-07 13:16

ai wrote:
> [...]
> penge i ragelset...vent et årstid
> så kommer der nok en SP1 og en SP2 + 186 andre
> opdateringer a la XP. Hasta la Vista..... WAW eller WOW

Kan ikke andet end give dig ret, jeg købte en ny bærbar med Vista Home pre.
Da jeg satte min XP ind, måtte jeg sande,at der ikke fandtes driver til
hardwaren til den bærbare.Så ind med Vista igen.Det er XPmedia med en gang
farve oven på, og en hel masse besværlighede i tilkøb. Lort siger jeg.
Mvh.Jama

Fra : Hans

Dato : 21-02-07 14:11

"jama" <nonspam@mail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> hardwaren til den bærbare.Så ind med Vista igen.Det er XPmedia med en gang
> farve oven på, og en hel masse besværlighede i tilkøb. Lort siger jeg.

Endnu et pletskud fra Jama.

Fra : Karsten Andersen

Dato : 21-02-07 14:56

Wed, 21 Feb 2007 11:53:47 +0100, skrev ai, på 14 linier, i
<45dc24bc$0$15037$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, :

>Det er blevet en dyr fornøjelse at skifte til Vista, da der ikke findes
>drivere til ret mange hardvarer!
>Nyt webcam, mus, scanner og printer.....uf! *ss*

Nå jeg har nu ikke haft noget udstyr der ikke virkede i Vista endnu.
Og mine computtere er nu nogle år på bagen.
Man kan jo mange gange finde drivere andre steder på nettet til de
pågældende ting der ellers ikke er med i vista.
Selv om MSI og Abit ikke laver vista drivere til mine bundkort kan man
gå direkte til producenten af diverse på bundkortet der ikke virker.

feks mit interne lydkort på Abit AA8XE
http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDown=false

--
MVH Karsten
Horsens

Fra : Allan Vebel

Dato : 22-02-07 02:52

Henning skrev:

> Det er blevet en dyr fornøjelse at skifte til Vista,
> da der ikke findes drivere til ret mange hardvarer!

Det vidste du i forvejen, hvis du har læst med her

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk