MS Windows
briani 27239
Strømstyring i XP
Fra : Disney

Dato : 21-02-07 00:00

Hej

Jeg har fået et problem med min hp zv6000 bærbare.
Der er ingen strømstyringsmodeller under egenskaber for strømstyring. Og
hvad værere er, jeg kan heller ikke selv sættet noget op. Jeg har simplehen
ikke "adgang" til at fortælle hvorlænge der skal går før skærm og alt det
andet skal slukke. Det har jeg haft.
Men hvad kan jeg havde stillet på for jeg ikke har lov til det mere???
Håber i kan hjælpe mig, så skærm og andre ting slukker ned når jeg glemmen
at slukke den.

MVH
Jens

Fra : Kent

Dato : 21-02-07 19:37

Disney skrev:
> [...]
> Men hvad kan jeg havde stillet på for jeg ikke har lov til det mere???
> Håber i kan hjælpe mig, så skærm og andre ting slukker ned når jeg glemmen
Jeg har selv haft samme problem, men desværre kan jeg ikke finde stedet,
hvor jeg fandt løsningen.

Men jeg fandt dette http://www.theeldergeek.com/power_schemes.htm som
kort beskriver opsætningen.

--