Linksys router og spænding ?
Fra :    ab©

Dato : 21-02-07 16:28

Hvor høj en spænding skal en BEFS841-router mon "fodres" med ? Jeg har fået
en sådan foræret incl. manual, men heri står der heller ikke noget om
forsyningsspændingen

ab©

Fra : Thomas S. Iversen

Dato : 21-02-07 16:36

   ab© <huskFJERN@DETTEc.dk> skrev 2007-02-21:
> Hvor høj en spænding skal en BEFS841-router mon "fodres" med ? Jeg har fået
> en sådan foræret incl. manual, men heri står der heller ikke noget om
> forsyningsspændingen

Det står normalt i bunden af sådan en. Både V og A.

Thomas

Fra :    ab©

Dato : 21-02-07 17:38

"Thomas S. Iversen" <zensonic@zensonic.dk> skrev i en meddelelse

> Det står normalt i bunden af sådan en. Både V og A.

Ja, eller lige ved stikket - men det gør det bare ikke i dette tilfælde (men
jeg vil gætte på 5 V)

ab©

Fra : ShutEye

Dato : 21-02-07 18:33

> Ja, eller lige ved stikket - men det gør det bare ikke i dette tilfælde
> (men
> jeg vil gætte på 5 V)

Har du mulighed for at åbne den?
Står tit på printet hvor stikket er påloddet.

Fra : Villy Jensen

Dato : 21-02-07 19:24

| Hvor høj en spænding skal en BEFS841-router mon "fodres" med ? Jeg har
fået
| en sådan foræret incl. manual, men heri står der heller ikke noget om
| forsyningsspændingen

Er det ikke en BEFSR41 i stedet...?

På min BEFSR41 står der helleringenting andet end "power" ved
strømforsyningsstikket...

Min BEFSR41 bliver fodret fra en lille linksys adaptor, der er mærket 9 V
vekselstrøm og 1000 mA

Mvh Villy
http://hjem.get2net.dk/villy

Fra : NoOne

Dato : 21-02-07 20:11

On Wed, 21 Feb 2007 16:28:27 +0100, "   ab©" <huskFJERN@DETTEc.dk>
wrote:

>Hvor høj en spænding skal en BEFS841-router mon "fodres" med ? Jeg har fået
>en sådan foræret incl. manual, men heri står der heller ikke noget om
>forsyningsspændingen
>
>ab©

BEFSR41
Power Input External, 9V AC, 1000 mA

BEFSR81
Power External, 12V DC, 1A

Kilde : Linksys.dk

RaZoR :)

Fra :    ab©

Dato : 22-02-07 19:19

"NoOne" <mail.test.dk@> skrev i en meddelelse

> BEFSR81
> Power External, 12V DC, 1A
>
> Kilde : Linksys.dk

OK - R/8 må være en "transmissionsfejl"

At se på Linksys havde jeg aldrig tænkt på :-/

Tak for indsatsen.

ab©