Router til to subnet
Fra : Soren S. Jorgensen

Dato : 20-02-07 15:11

Hej,

Jeg leder efter en router der kan dele min internet forbindelse til to
seperate subnets.
De ene subnet skal være privat, det andet skal bruges til WLAN for gæster
til web browsing (åben på port 80/443, ikke HotSpot eller lign.)
Der skal helst være DHCP som kan tildele adresser for hvert subnet.

Har nogen gode bud på en box (gerne med indbygget access point) der kan
ovenstående ??

Mvh. Soren

Fra : Martin Schultz

Dato : 20-02-07 17:44

Soren S. Jorgensen <no@spammail.com> skrev 2007-02-20:
> [...]
> Der skal helst være DHCP som kan tildele adresser for hvert subnet.
>
> Har nogen gode bud på en box (gerne med indbygget access point) der kan

De fleste (hvis ikke alle) trådløse sonicwall produkter kan dette. Tz50
wireless som den "lille" løsning og 150 wireless til den store.

--
Besøg http://linux.adsltips.dk hvor du finder
guides til linux på dansk.

Fra : Svend

Dato : 21-02-07 10:11

Soren S. Jorgensen skrev:
> [...]
> Der skal helst være DHCP som kan tildele adresser for hvert subnet.
>
> Har nogen gode bud på en box (gerne med indbygget access point) der kan

Zywall 5 kan konfigureres med en dmz (og/eller wlan) med dhcp.

--
Svend