Ny hjemmeside, hvad skal man huske?
Fra : Tom

Dato : 20-02-07 20:15

Jeg skal lave en hjemmeside for en bekendt.
Jeg vil bare gerne lige lave mig en checkliste over ting man kunne
forestille sig han gerne ville have med men ellers først finder på undervejs
og efter tilbudsgivning

Jeg tænker på sprogversionering, print denne side, søgefunktion.

Hvad skal man ellers huske af basic stuff?

Fra : Holst

Dato : 20-02-07 23:25

Tom wrote:

> Hvad skal man ellers huske af basic stuff?

Validering?!

Fra : Martin

Dato : 21-02-07 12:45

Tom wrote:
> [...]
> og efter tilbudsgivning
>
> Jeg tænker på sprogversionering, print denne side, søgefunktion.

Gennemtænke / nedskrive projektet INDEN der bliver lavet noget som
helst, så du PRÆCIS ved hvad der skal være og ikke skal være.

Tænk altid på at det skal kunne mere end det du laver det til, dvs. det
skal være meget nemt at lave nye funktioner, og implementerer dem uden
at skulle rette i 40+ sider.