Problem med skabelon i dreamweaver MX 2004
Fra : Anders Michelsen

Dato : 21-02-07 19:35

Jeg har et problem med en skabelon i Dreamweaver MX 2004.

Jeg har lavet en side med elemnter, der skal være gældende for hele
websitet, som jeg har gemt som en skabelon.

På denne side har jeg lavet en behavior "show pop-up menu" på nogle links.
De vikrer fint på denne side, men ikke på de sider jeg efterfølgende har
tildelt skabelonen.

Hvad går der galt?? Nederst i IE 6.0 browseren står der en indviklet
fejlbeskrivele - noget med der er fejl på siden.

mvh.

Anders

Fra : Jørn Andersen

Dato : 21-02-07 20:01

On Wed, 21 Feb 2007 19:34:42 +0100, "Anders Michelsen"
<a.michelsen@stofanet.dk> wrote:

>Hvad går der galt?? Nederst i IE 6.0 browseren står der en indviklet
>fejlbeskrivele - noget med der er fejl på siden.

Det er svært at sige, hvis ikke du sender:
- et link til siden.
- og/eller fejl-beskrivelsen
- og/eller den kode, hvor det går galt

Mvh. Jørn