Flytte en div
Fra : Martin

Dato : 20-02-07 19:32

Hej!

Jeg prøver at flytte en div rundt, men min div vil slet ikke røre på sig.

<http://www.natten-i.dk/newsgroup/clientside/setpos.html>

Min div skulle gerne sætte sig meget tæt på linket når man holder musen
er over.

Alerter jeg findPos(e,"top") så får jeg det rigtige pixel punkt - så jeg
kan ikke rigtig se hvad der er galt

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 20-02-07 21:24

Martin skrev:

> Jeg prøver at flytte en div rundt, men min div vil slet ikke
> røre på sig.
>
> <http://www.natten-i.dk/newsgroup/clientside/setpos.html>

Du har glemt at sætte enhed på dine positionsangivelser.

Prøv med:

   div.style.top=findPos(e,"top")+20 + "px";
   div.style.left=findPos(e,"left")+20 + "px";

--
Jens Gyldenkærne Clausen
»Diplomatiet består netop i, at de gamle kommatister kan få lov til

Fra : Martin

Dato : 21-02-07 09:18

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Du har glemt at sætte enhed på dine positionsangivelser.

Ahhhhhhhh.... ja selvfølgelig!
Nu havde jeg også siddet og gloet på den samme stump i lang tid.
Tak!