Att: Webspeed kunder
Fra : Markus B

Dato : 20-02-07 11:55

Vil bare lige gøre opmærksom på at eksisterende webspeedkunder også har
mulighed for at gøre brug af TDC´s kampagnetilbud der giver nye kunder
mulighed for at få 256/64 kbit/s til 99 kr. om måneden og 1.024/128 kbit/s
til 199 kr. om måneden. Begge tilbud er gældende frem til august. Det eneste
du skal foretage dig er, at ringe til kundeservice på: 80 80 40 10 og
meddele dem at du som eksisterende kunde ønsker at gøre brug af deres
kampagnetilbud for at hverve nye kunder, så skulle du være flyvende med din
nye hastighed (eller prisberegning) indenfor få timer. Jeg glemte dog at
spørge om der skal betales et gebyr (plejer at være 100 kr.) hvis man
efterfølgende ønsker at nedgradere til normal hastighed. Imidlertid går jeg
ud fra at man automatisk bliver ført tilbage til normale vilkår efter 1.
august. Men skriv da gerne her hvis dette ikke gør sig gældende.

Fra : Sune

Dato : 20-02-07 11:59

On Tue, 20 Feb 2007 11:55:21 +0100, "Markus B" <mm@m.com> wrote:

>Vil bare lige gøre opmærksom på at eksisterende webspeedkunder

Der kan da ikke være mange webspeedkunder tilbage med de priser?

Folk i storbyerne kan få samme hastigheder hos fullrate el. metronet til noget der ligner en
trediedel af prisen.

Mvh
Sune

Fra : Per Rønne

Dato : 20-02-07 20:20

Sune <april2005@tdcadsly.dk> wrote:

> Der kan da ikke være mange webspeedkunder tilbage med de priser?
>
> Folk i storbyerne kan få samme hastigheder hos fullrate el. metronet til
> noget der ligner en trediedel af prisen.

Vi kan slet ikke få sådanne hastigheder, medmindre vi benytter webspeed.
Jeg har det billigste og sløveste fullrate-abonnement, og jeg får 5M ned
og 0,5M op, 5120/512 kbit/s, for 299 om måneden.. Det er altså fem gange
hurtigere download og fire gange hurtigere upload.

Hvortil kommer at pakken automatisk indeholder IP-telefoni uden
yderligere abonnement-betaling. IP-telefonien koster 20 øre/minut i
brug, eller 30 kroner for flatrate, i begge tilfælde indenlands til
fastnetnumre.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Robert Andersen

Dato : 24-02-07 17:48

> Folk i storbyerne kan få samme hastigheder hos fullrate el. metronet til
> noget der ligner en
> trediedel af prisen.

Bor alle webspeed kunder i storbyer der er dækket af fullrate ??

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-02-07 17:55

Robert Andersen skriver:

> Bor alle webspeed kunder i storbyer der er dækket af fullrate ??

_HELT_ sikkert...... (ikke).

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 24-02-07 18:21

Robert Andersen skrev:

>Bor alle webspeed kunder i storbyer der er dækket af fullrate ??

næ, men der er jo nogen der er af den overbevisning at danske
internetbrugere har bosat sig i storbyerne.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 24-02-07 22:38

On 24 Feb 2007 17:21:03 GMT, "Ivan V. Klattrup"
<ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> næ, men der er jo nogen der er af den overbevisning at danske
> internetbrugere har bosat sig i storbyerne.

Så skal landboerne bare glæde sig over firmaer som MVB, HEF, Tre-For,
SEF etc. Så behøver de nemlig ikke nøjes med de gamle kobber- og/eller
coax-teknologier.

-A

Fra : Sune

Dato : 24-02-07 18:48

On Sat, 24 Feb 2007 17:48:25 +0100, "Robert Andersen" <rowand@get(to)net.dk> wrote:

>Bor alle webspeed kunder i storbyer der er dækket af fullrate ??

Nej hvorfor tror du det?

Mvh
Sune

Fra : Robert Andersen

Dato : 24-02-07 19:02

Du skrev:

>"Der kan da ikke være mange webspeedkunder tilbage med de priser?

>Folk i storbyerne kan få samme hastigheder hos fullrate el. metronet til
>noget der ligner en
>trediedel af prisen."

Det er jo totalt uinteressant for folk der _ikke_ bor i storbyer fullrate /
metronet eller andre geografisk yderst begrænsede udbydere tilbyder ?

Faktum er at man kan få webspeed mange steder der ikke dækkes af de
ovennævnte firmaer.

Hvor jeg bor kan man ikke få
"super-duper-hastighed-hvis-men-kun-til-store-byer" net, til gengæld kan jeg
få webspeed (her webnet) til 219 kr for en 2 Mbit/ 512 Kbit. - men så er
luften også ren her, og husene til at betale

- Og NVE har lagt fiber800 meter væk, men gad ikke slå et smut om min by :o/

/Robert

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 24-02-07 20:02

Sune skriver:

> Nej hvorfor tror du det?

Det lader det jo til at du tror.

Hos mig ligger webspeed "ude i vejen", men nærmeste Fullrate dækning er
30 km væk.

Fra : Martin

Dato : 20-02-07 22:02

Markus B skrev:
> [...]
> ud fra at man automatisk bliver ført tilbage til normale vilkår efter 1.
> august. Men skriv da gerne her hvis dette ikke gør sig gældende.

99 kr, er det ikke kun i nogle få måneder?
Herefter normalpris...

Mvh
Martin

Fra : Markus B

Dato : 20-02-07 22:36

"Martin" <wee@wee.co.org> wrote in message

> 99 kr, er det ikke kun i nogle få måneder?
> Herefter normalpris...
>
> Mvh
> Martin

Som jeg skriver er tilbuddet gældende frem til august.