Andels.net
Fra : hkr@griffin.dk

Dato : 20-02-07 10:30

Hejsa

Er der nogen som har erfaringer med den samlede løsning med internet,
telefoni og tv fra andels.net?

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-02-07 14:49

<hkr@griffin.dk> wrote in message
>Hejsa

>Er der nogen som har erfaringer med den samlede løsning med internet,
>telefoni og tv fra andels.net?

Nej tilsyneladende ikke..

De er vel et helt nyt firma, der er ude og finde kommende kunder?? eller
såkaldt andele i nye anlæg som de siger.

Fra : hkr@griffin.dk

Dato : 20-02-07 14:59

Det er formentlig fair at vente lidt mere end 4 timer på at folk giver
respons.

Jeg har modtaget en refenranceliste fra dem, og den er nu rimeligt
lang. Jeg ved positivt at de minimum har været igang i 1 år.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 20-02-07 15:27

>Det er formentlig fair at vente lidt mere end 4 timer på at folk giver
>respons.

Der var også en for 15dage siden der spurtge omkring dem, og ingen har
svaret.

>Jeg har modtaget en refenranceliste fra dem, og den er nu rimeligt
>lang. Jeg ved positivt at de minimum har været igang i 1 år.

Okay, men de har jo nok ingen nyhedsserver så de læser med her

Men ellers så når du har en referenceliste, så er det jo bare med at komme i
dialog med dem...

Fra : Claus Krogsgaard

Dato : 20-02-07 23:23

hkr@griffin.dk skrev:
> Hejsa
>
> Er der nogen som har erfaringer med den samlede løsning med internet,
> telefoni og tv fra andels.net?

Bortset fra prisen på internet er lidt dyre. Vi er 100 sammen om
internet i min forening og har et fælles "hul" på 100MBit. Det betaler
hver enkelt så 50,-/mdr.

/Claus