ascock vsta-775 bios problem
Fra : kjeldsen

Dato : 20-02-07 03:15

under opstart trykker jeg f2 for at komme ind til bios indstillinger men det
tar ca 2 minutter før bios skærmbilledet dukker op.er der nogen som ved
hvorfor det tar så lang tid?
jeg kan trykke f9 (tror jeg-eller f11)for at komme til bootmeny skærm og
dette tar ligeså lang tid.
Nogen gange skal jeg ind i bios efter en omstart fordi maskinen ikke vil
starte da den melder om dual channel ram selvom de i bios er sat til single
channel.(har 2 x 512 af forskellig fabrikat) og som følge af dette vil
maskinen ikke starte-inde i bios står de stadig som single men den kræver
lige en tur forbi bios før den starter igen.
Nogen forslag?