Tjeeste fejl 5100
Fra : Pia&Flemming

Dato : 19-02-07 09:43

Hej
Er der nogen der ved hvad tjeneste fejl 5100 på en canon pixma ip 400
betyder , og kan det betale sig og få den lavet.

Mvh.
Flemming

Fra : Pia&Flemming

Dato : 19-02-07 10:17

Undskyld der skulle have stået 4000
Mvh Flemming

Fra : Jens Kloster (7400)

Dato : 19-02-07 13:56

On Mon, 19 Feb 2007 10:17:26 +0100, "Pia&Flemming"
<pia-flemming@oncable.dk> wrote:

>Undskyld der skulle have stået 4000
>Mvh Flemming
>"Pia&Flemming" <pia-flemming@oncable.dk> skrev i en meddelelse

Hej

Prøv at google med:
canon tjenestefejl 5100

Så tror jeg du finder noget. Det ser ud som om, det er en fejl i
driveren, som du ikke lige kan gøre noget ved.

Mvh.
Jens