Problemer med Bluetooth
Fra : Fax_Modem

Dato : 16-02-07 22:26

Hejsa

Jeg har et noget træls problem med min laptops Bluetooth og min
mobiltelefon, en Sony Ericsson K800i. Jeg forsøger at koble de to sammen så
jeg kan synkronisere min Outlook. Selve opsætningen går fint nok men såsnart
jeg forsøger at oprette forbindelse smider den blot en Tilslutning Mislykkes
i hovedet på mig. Mystisk nok har jeg koblet de to sammen så jeg kan bruge
min mobiltelefon som fjernbetjening og her virker alt fint...men ikke på den
anden måde.

Endnu mere mystisk er det at jeg fik de to ting til at virker fint for noget
tid siden men nu virker det ikke. Har netop opdateret mit Bluetooth software
til seneste version men problemet opstod før jeg opdaterede og jeg har
stadigvæk samme problem.

Nogen der kan hjælpe?

mvh.
Jesper