Andet multimedie
bentjuul 3670
Publisher
Fra : Klaus Linnert

Dato : 20-02-07 18:51

Hej NG

Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe omkring Microsoft
Publisher?

Mvh
Klaus

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Morten Lind

Dato : 20-02-07 19:08

Klaus Linnert <klaus@linnert.dk> wrote:

> Hej NG
>
> Jeg ved ikke om dette er den rigtige gruppe omkring Microsoft
> Publisher?
>
> Mvh
> Klaus

Der er et par stykker, der lytter med

M.

Fra : Klaus Linnert

Dato : 20-02-07 20:12

on 20-02-2007, Morten Lind supposed :

> Der er et par stykker, der lytter med
>
> M.

Ok, så kommer mit problem.

Jeg har aldrig arbejde med Publisher, men med InDesign, og jeg kan godt
se ret mange lighedspunkter. Men jeg har dog et problem med et dokument
jeg har modtaget, som jeg skal rette i.
Den består af to sider på et dokument navn. Når jeg åbner den kan jeg
kun se side 1. For at tjekke om der nu også var to sider, lavede jeg en
pfd fil af dokumentet, og der var to sider.

Hvordan får jeg side to frem så jeg kan arbejde med den?

Jeg bruger Publisher fra Office 2003

Mvh
Klaus Linnert

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!

Fra : Klaus Linnert

Dato : 20-02-07 21:57

Klaus Linnert laid this down on his screen :
> [...]
> dokumentet, og der var to sider.
>
> Hvordan får jeg side to frem så jeg kan arbejde med den?

Det er det der med øjnene, har fundet det i nederste venstre hjørne

--
Lev livet i dag - du ved ikke om du har det i morgen!