SMS sendefejl, Samsung E700
Fra : JVP

Dato : 19-02-07 22:17

Hej

Jeg har en Samsung SGH-E700 som melder fejl når jeg vil afsende SMS, den
melder fejl 5-10 gange, hvor jeg så skal gentage sending og til sidst kommer
den igennem, men det er jo meget irriterende, er der nogen som har en
løsning

Hilsen
JVP

Fra : Carsten Riis

Dato : 19-02-07 22:36

JVP skrev den 19-02-2007 22:17:
> [...]
> den igennem, men det er jo meget irriterende, er der nogen som har en

Hvilken udbyder har du?

Hvad er SMS-centralnummeret?

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : JVP

Dato : 20-02-07 21:41

Hej
Telmore og jeg har lige fået nyt SIM-kort, det gjorde ingen forskel.