mappe med kode
Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-02-07 13:58

Hejsa

Jeg har forskellige ting på min Nokia 5500 som ingen andre skal kunne se, er
det muligt at lave en mappe på hukommelsekortet med kode på??

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Per Bau

Dato : 19-02-07 14:54

"Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote in
> Jeg har forskellige ting på min Nokia 5500 som ingen andre skal kunne
> se, er det muligt at lave en mappe på hukommelsekortet med kode på??

Så du kan beskytte dine x-ratede films Det tror jeg ikke, men kig evt.
på denne
http://www.s60.com/life/application/displayDetails.do?appId=55&type=1
--
/Per
Udskift invalid i adressen med com

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-02-07 15:05

"Per Bau" <perbau@gmail.invalid> skrev i en meddelelse
> "Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote in
>
> Så du kan beskytte dine x-ratede films Det tror jeg ikke, men kig evt.
> [...]
Ok, jeg skulle nok have skrevet at det var billeder ungerne ikke skulle se.
Tak jeg kigger på linket du medsender.

Forklar venligst hvad x-ratede films er???

Venlig hilsen
Jesper c",)

Fra : Per Bau

Dato : 19-02-07 15:29

Øhhhh.......... http://www.google.com/search?q=x-rated+film

Fra : Jesper Hansen

Dato : 19-02-07 16:03

> [...]
> "Jesper Hansen" <jmxxh@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for mail)> wrote in
>
> Så du kan beskytte dine x-ratede films Det tror jeg ikke, men kig evt.
Det er jo lige hvad jeg søger.

Findes der noget ligende til en Nokia 6131. Det gør jo ikke noget at det er
freeware??

Venlig hilsen
Jesper c",)

PS. Tak for jeres forklaring, så skummel er jeg nu ikk.

Fra : Brian

Dato : 19-02-07 20:57

Jesper Hansen wrote:

> PS. Tak for jeres forklaring, så skummel er jeg nu ikk.

Nej, man skal godt nok være skummel, for at kunne nyde et nøgent stykke hud

/Brian

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 19-02-07 15:27

On Feb 19, 3:05 pm, "Jesper Hansen" <j...@xx.tdcadsl.dk(fjern x'er for
mail)> wrote:

> Forklar venligst hvad x-ratede films er???

Natur-film, hud-film, voksen-film, hjemmevideo fra soveværelset - kært
barn har mange navne ;)