Barmhjertigt at pisse på muslimbestyrer
Fra : Bo Warming

Dato : 20-02-07 06:41

Efter at have læst om KjoleOle der nok får erstatning for at være
afvist af butik, så vil jeg tilbage til Hillerødgade-Netto, hvis chef
"Siad" afviste mig for åbenstående skjorte og NU VIL JEG kun være
iført skottekilt-nederdel og muhamedaneren må forstå, at i DK er hans
snerpeholdning uundskyldelig uetisk.
Vi er et frit land og tåler han ikke det så rejs hjem til Pakistan.

http://jp.peytz.dk/g.php?534236-434140-5d3931a9-http%3A%2F%2Fwww.jp.dk%2Findland%2Fartikel%3Aaid%3D4249776
Netto personalechefen gav mig sidste sommer ret i,
at der *ikke er dresscode* og at hans hr Siad ikke sku har bortvist
mig

Grænser må afprøves, om det er ulovlig mooning, hvis en skotte bøjer
sig forover og nogen ser det brune punktum

Mooning er godheds-tugt mod fremmedkulturelle snerper - det er en klar
barmhjertighedsgerning på integrationens alter, Dansk frisprog
omfatter kropssprog og de må bøje nakken og hyle som de ulve de er
iblandt, når vi har frelst dem fra henrettelse og tortur, som de siger
de er flygtet fra.

Hvis nu der står ISLAM ER UDANSK rundt om nederdelen, så kan det da
ikke være §266b-strafbart, kan det?

? ? ?

Baptist-sekt er også udansk og 2+2=4 og i Grundtvigs fædreland kan vi
lide folkeoplysning, højskole-style, ikke ?