To drenge sigtet for overfald på prostitue~
Fra : Patruljen

Dato : 16-02-07 20:26

Flere massageklinikker i København ønsker ikke mere at modtage
muslimske mænd.
De er simpelthen for ubehagelige.
Måske er det derfor - de selv må tage for sig af retterne ?

http://www.bt.dk/article/20070216/KRIMI/702160372

Venlig hilsen Bruun

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 16-02-07 21:05

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

Flere massageklinikker i København ønsker ikke mere at modtage
muslimske mænd.
De er simpelthen for ubehagelige.
Måske er det derfor - de selv må tage for sig af retterne ?

Da jeg ikke kommer på massageklinikker hverken i København eller andre
steder, så kan jeg ikke bekræfte din påstand om hvad klinikkerne ønsker at
modtage.

Derfor kan jeg ikke svare på dit spørgsmål

Peter

Fra : Patruljen

Dato : 17-02-07 00:49

On 16 Feb., 21:04, "Peter K. Nielsen" <ikketaleom@.dk> wrote:
> [...]
> modtage.
>
> Derfor kan jeg ikke svare på dit spørgsmål

Det er ikke en viden, du nødvendigvis behøver komme der, for at få

Venlig hilsen Bruun

Fra : Bo Warming

Dato : 17-02-07 01:31

"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> modtage.
>
> Derfor kan jeg ikke svare på dit spørgsmål

Det er ikke en viden, du nødvendigvis behøver komme der, for at få

BW: Da jeg i 70erne begyndte at komme disse sexede steder, havde de
oftest en schæferhund hvis ikke der var telefondame til at kalde hjælp

99,99% af kunderne var fredelige, taknemlige, men DANMARK VALGTE
VOLDEN

Mon Racismedokumentationscenteret og §266b kommer efter branchen for
nu at diskriminere mod kunder med særlig tro?

I 80erne så jeg nogle få muslim-kunder, der virkede så høflige og
uproblematiske som danske enlige ensomme mænd. Men folkevandringen er
ved at få en helt anden karakter. Ungdomshuset er spydspids for
udviklingen og skal i kommende weekend sprede løgnen om at alt det ny
er om fest og farver ved deres sædvanlige perfekt iscenesatte
larme-demoer. Deres budskab er at ejendomsretten incl danskernes til
DK er afskaffet.

Fra : Michael Weber

Dato : 17-02-07 06:11

>"Patruljen" <Patruljen@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
meddelelsenews:1171653985.388589.152870@a75g2000cwd.googlegroups.com...

>Det er ikke en viden, du nødvendigvis behøver komme der, for at få

Det ville jeg også ha´ sagt, hvis jeg var dig. ;)

Med venlig hilsen
Michael Weber

Fra : Patruljen

Dato : 17-02-07 12:13

On 17 Feb., 06:11, "Michael Weber"
<mich...@REMOVESOMETHINGmichaelweber.dk> wrote:

> meddelelsenews:1171653985.388589.152870@a75g2000cwd.googlegroups.com...

> at

> Det ville jeg også ha´ sagt, hvis jeg var dig. ;)

Jeg har en massageklinik som genbo. Selvfølgelig taler jeg med
pigerne, når de er i gården.
Derudover har jeg arbejdet på Vesterbro med narkomaner. Nogen af os er
altså mere velinformerede end andre.

Hvis endelig du befandt dig på en massageklinik, var dit formål
velsagtens at komme

Venlig hilsen Bruun