Erfaring indenfor HP-printere?
Fra : Hans Christian Johan~

Dato : 30-06-01 23:56

Da jeg på mandag skal ud og investere i en ny printer, vil jeg først engang
forhøre mig om nogen kender noget til følgende to printermodeller fra HP.
Det drejer sig om HP DeskJet 930C og 959C.
Hvilken af de to printere er bedst? På hvilke punkter adskiller de sig fra
hinanden (bortset fra prisen)?

På edbpriser.dk kan man under "mest populære" se, at 930Céren faktisk ligger
nummer 1, mens 959Céren indtager en 2. plads. Er det kvaliteten der gør
pladsforskellen, eller er det pengene?
Mvh, Hans Christian Johansen.

Fra : Kurt Lund

Dato : 01-07-01 08:39

Hej
HP Deskjet 930 kører 1200+1200 dpi 9 sider 1122 kr
HP Deskjet 950 kører 2400+1200 dpi 11 sider 1350 kr
det er vist prisen der giver 1 pladsen, ikke kvaliteten

Jeg har selv en HP Deskjet 970Cxi kører perfekt
hvis jeg var dig vil jeg give de ca 200 kr mere ud og købe 950éren
Kurt

Kurt

Fra : Morten Bjergstrøm

Dato : 01-07-01 10:18

"Kurt Lund" <klander@pc.dk> skrev i

> HP Deskjet 930 kører 1200+1200 dpi 9 sider 1122 kr
> HP Deskjet 950 kører 2400+1200 dpi 11 sider 1350 kr
> det er vist prisen der giver 1 pladsen, ikke kvaliteten

Dekjet 930C kører også op til 2400*1200. Forskellen mellem de to
printere er udelukkkende udskriftshastigheden og muligheden for at have
4"*6" fotopapir liggende i printeren samtidg med alm. papir.

> Jeg har selv en HP Deskjet 970Cxi kører perfekt
> hvis jeg var dig vil jeg give de ca 200 kr mere ud og købe 950éren

Hvad skulle grunden være?

--
Mvh. Morten http://miljokemi.dk
Mere miljøkemi: http://www.environmental-chemistry.dk