Kom så Telemore
Fra : Flemming

Dato : 30-06-01 23:15

Det er den 1 juli nu ....... men alligevel får man en :

---
Flyt dit mobilnr. til TELMORE

Fra d. 1 juli kan du flytte dit mobilnr. til TELMORE.

På denne side vil du kunne tilmelde dig flytningen.

---

--
Mvh. Flemming
See good thing in bad things

begin 666 overstreg.gif
M1TE&.#EA? `"`( ``! 0$(^/CR'Y! ``````+ ````!\``(```(4C(^IR^T/
0HYP(V(NSWKS[#X;BB!4`.P``
`
end

Fra : Lars Christensen

Dato : 01-07-01 01:30

On Sun, 1 Jul 2001 00:15:08 +0200, "Flemming" <flemming@botmail.com>
wrote:

> [...]
> Flyt dit mobilnr. til TELMORE
>
> Fra d. 1 juli kan du flytte dit mobilnr. til TELMORE.
>
> På denne side vil du kunne tilmelde dig flytningen.

Lad dem nu lige stå op først.
Og husk det er søndag så de sover nok længe.

Lars

Fra : Fischer

Dato : 01-07-01 06:56

"Flemming" <flemming@botmail.com> skrev i en meddelelse
> Det er den 1 juli nu ....... men alligevel får man en :

NU kører det!
Bye, bye Sonofon.

UHA, hvor de store mobilselskaber får sig et chok de næste par uger!!!

*Fischer

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 01-07-01 11:53

ja farvel Orange !!!

jeg har skiftet til Telmore !

Fra : Sally Nissen

Dato : 01-07-01 13:43

Og farvel VIC!

hilsen
Rune

Fra : H@M

Dato : 01-07-01 15:45

Ja bye bye til alle griske selskaber.. see you Sonofon, VIC, Telia,
Orange... o.s.v

LÆNGE LEVE TELMORE...!!!

- Nu mengler vi bare at Telmore begynder at sælge de " store " telefoner til
billige penge...!

Denner

Fra : Per H. Nielsen

Dato : 01-07-01 15:53

"H@M" <cpe95@get2net.dk> writes:

>- Nu mengler vi bare at Telmore begynder at sælge de " store " telefoner til
>billige penge...!

Næ tak det ville da være det værste, der kunne ske. Det er
jo netop fordi de ikke binder penge i halen på de abonnementer,
de sælger, at de kan holde relativt lave minuttakster.

Hilsen
Per

--
Per H. Nielsen <phn@dkscan.dkx>

Fra : Martin Koch

Dato : 01-07-01 20:41

"H@M" <cpe95@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Ja bye bye til alle griske selskaber.. see you Sonofon, VIC, Telia,

Telia ? ... Well ... jeg har nu haft Telia i flere år og er kanon
begejstret. Billigt abb. og takster ...
- så hold i hvert fald dem uden for 'grisk'

/Martin

Fra : Tim Frølich Pedersen

Dato : 01-07-01 22:56

Telia er da den største gang hustlere man kan være abn hos !! De tar røven
på folk !!

Fra : Leif & Susanne

Dato : 02-07-01 07:28

Hej Tim

Du må gerne starte en ny "tråd" og komme med fakta, så vi andre kan undgå
at blive taget i r....
Vh.Leif

Tim Frølich Pedersen skrev

Fra : Carsten Riis

Dato : 04-07-01 23:00

"H@M" wrote:

> Ja bye bye til alle griske selskaber.. see you Sonofon, VIC, Telia,
> Orange... o.s.v

griske???? Det afhænger vist af ens forbrugsmønster.

Min kone og jeg kan tale sammen (hvis det altså er det vi vil) i 6
timer for 245 kroner pr. mdr. hos Orange. Eller i ca. 68 øre pr. minut
om man vil.

Hvis vi skulle bruge Telmore, så ville prisen være 1,25 * 300 eller
375 kroner pr. mdr. Plus bøvlet med at bruge nettet til forudbetaling.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 05-07-01 22:45

Hej

Carsten Riis <carsten@car_ST_en.dk> wrote:

>Min kone og jeg kan tale sammen (hvis det altså er det vi vil) i 6
>timer for 245 kroner pr. mdr. hos Orange. Eller i ca. 68 øre pr. minut
>om man vil.

Det har du jo ret i, men, det koster også 245,- kr./md. hvis i _ikke_
taler ! - Hos Telmore koster det kr. 0,-/md. hvis der ikke tales.

--
M.v.h. Ole®

Fra : Carsten Riis

Dato : 06-07-01 08:26

Ole Rasmussen wrote:

> Det har du jo ret i, men, det koster også 245,- kr./md. hvis i _ikke_
> taler ! - Hos Telmore koster det kr. 0,-/md. hvis der ikke tales.

Vi har så meget at snakke om (vi sidder hver vores sted i byen og
udveksler ideer til indretning/renovering af vores nye lejlighed), så
det bliver næppe noget problem med _vores_ forbrugsmønstre.

Og skulle vi ikke tale i en måned, så bliver minutterne bare overført
til næste måned. Så kan vi snakke i 12 timer, hvis vi ville.

--
Med venlig hilsen Carsten Riis (for email: se godt efter i headeren)

Fra : Karsten Vinding

Dato : 01-07-01 13:56

Fischer wrote:

> UHA, hvor de store mobilselskaber får sig et chok de næste par uger!!!

Det kunne man da håbe. Bare så ikke Telmore drukner i arbejde, så der
bliver kæmpelange ventetider, og dermed følgende utilfredse kunder.

Jeg skifter nok også snart, skal bare lige se hvor godt det går
"pionererne"

--
Mvh, Karsten.
http://www.vinding.adsl.dk

Vil du hjælpe med at søge efter en kur for kræft? Så kig ind på:
"http://www.ud.com", og tilmeld dig United Devices projektet.

Fra : Allan Anonym

Dato : 01-07-01 21:28

> NU kører det!
> Bye, bye Sonofon.
>
> UHA, hvor de store mobilselskaber får sig et chok de næste par uger!!!
>
> *Fischer

For TDC gør det ikke så meget. De tjener stadig penge. Telmore og Tiscali
bruger jo deres net.

Hvis mange skifter fra Orange, Sonofon og Telia er det endda godt for dem.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 01-07-01 23:40

Allan Anonym skrev:

>For TDC gør det ikke så meget. De tjener stadig penge. Telmore og Tiscali
>bruger jo deres net.

Nej.

--
Bertel

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 03-07-01 22:23

"Bertel Lund Hansen" <nospamto@lundhansen.dk> skrev i en meddelelse

> Nej.

Jo

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 03-07-01 23:13

"¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> skrev:

>Jo

Jeg indså min fejl, og slettede mit indlæg.

--
Bertel
Min usenetstatistik er blevet opdateret. Se min

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 01-07-01 22:58

Hej

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote:

>NU kører det!
>Bye, bye Sonofon.
>
>UHA, hvor de store mobilselskaber får sig et chok de næste par uger!!!

Ja det nærmeste jeg har kunnet komme det hele dagen er: "Siden kan ikke
vises" ... Har ellers ingen problemer haft med Telmore's sider, heller
ikke betalingssiderne, men den til overflytning af nummer - nix...

--
M.v.h. Ole®

Fra : R.A.Nielsen.

Dato : 01-07-01 11:18

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev:

> UHA, hvor de store mobilselskaber får sig
> et chok de næste par uger!!!

Jep, og TelMore's system bliver overbelastet.... efter fulgt af blå
skærm. Jeg tror man som TelMore kunde må se frem til problemer med
betalings systemet, med mindre TelMore har været så forud sigende at
banke et par seriøse servere op til deres betalings system.

--
Venlig hilsen: Rasmus.