Oscar
Fra : Søren

Dato : 19-02-07 18:43

Hej

På hvilke kanaler sendes Oscar uddelingen?

Sidste år kom det på DR2, men i år kommer det på TV2 Film - DR må nok
spare...

Søren

Fra : Per Hansen

Dato : 19-02-07 19:17

"Søren" <leaveme@alone.dk> mentioned this

> [...]
>
> På hvilke kanaler sendes Oscar uddelingen?
>
> Sidste år kom det på DR2, men i år kommer det på TV2 Film - DR må nok

De viser det på PRO7 også, men den kanal har TDC været så flinke at
fjerne fra deres net i størstedelen af landet grundet den skide
TV2-News kanal at dårligt ingen ser alligevel.

--
Per Hansen

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 19-02-07 23:25

Søren skrev bl.a.:

> På hvilke kanaler sendes Oscar uddelingen?

Jeg ved det ikke.

> Sidste år kom det på DR2, men i år kommer det på TV2 Film

Nu ved jeg det alligevel.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
http://www.grandts.dk/Film/matadorgoof.htm

Fra : Koeffe

Dato : 20-02-07 17:31

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

| Jeg ved det ikke.

Film

| Nu ved jeg det alligevel.

LOL!

--
Koeffe

Fra : Søren Blom

Dato : 20-02-07 14:25

"Søren" <leaveme@alone.dk> skrev
> På hvilke kanaler sendes Oscar uddelingen?
>
> Sidste år kom det på DR2, men i år kommer det på TV2 Film - DR må nok
> spare...

Svare du egentlig ikke selv på spørgsmålet, TV2 film ?

Der udover tror jeg ikke at det er økonomi der forhindre DR i at sende Oscar
uddelingen, for det er alt andet lig noget billigere at købe rettighederne
til at sende en udsendelse lige end at lave en egen produktion af et og
andet.
--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Peter Larsen

Dato : 20-02-07 15:34

"Søren Blom" <soren@blom.dk> wrote in message
> [...]
> Oscar uddelingen, for det er alt andet lig noget billigere at købe
> rettighederne til at sende en udsendelse lige end at lave en egen

Har DR nogensinde haft premiere på en egenproduktion klokken 0130 natten til
en mandag?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 20-02-07 15:41

Peter Larsen skrev bl.a.:

> Har DR nogensinde haft premiere på en egenproduktion klokken 0130
> natten til en mandag?

Vil du kalde de direkte transmissioner fra Oscar-fester og andre
prisuddelinger rundt om i verden for egenproduktioner?

Fra : Søren

Dato : 20-02-07 19:02

> [...]
> Oscar uddelingen, for det er alt andet lig noget billigere at købe
> rettighederne til at sende en udsendelse lige end at lave en egen

Jeg spørger hvilke kanalER, udover TV2 Film.

Søren

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 20-02-07 22:22

Søren Blom skrev:

> [...]
> sende Oscar uddelingen, for det er alt andet lig noget billigere at
> købe rettighederne til at sende en udsendelse lige end at lave en

Selvfølgelig sparer de nogle penge, men jeg gik nu ud fra, at det var
TV 2, der havde overbudt DR, på samme måde som DR overbød TV 2 for
nogle år siden. Jeg ved ikke, hvad der er rigtigt.

Jeg ser, at Hans Pilgaard skal være vært på TV 2 Films transmission.
Han er god til sin ting, men jeg synes ikke umiddelbart, Oscar midt om
natten er hans ting. Egentlig tror jeg bedst, jeg kunne lide TV 2's
nørdede udgave med Palle Strøm og makker på speak, også selvom de
snakkede ind over musikken.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk