LadyKillers
Fra : Mr. D

Dato : 18-02-07 22:55

.... er en morsom film. Den havde jeg ikke set før

Nogen, der ved noget om musikken i filmen?

simon

Fra : JYH

Dato : 19-02-07 11:15

Mr. D wrote:
> ... er en morsom film. Den havde jeg ikke set før

Jeg blev nu temmelig skuffet og stod af efter 30 min.
Foretrækker absolut 1955 versionen.

www.imdb.com kan måske hjælpe her.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 21-02-07 19:26

Den 19-02-07 11.15 skrev JYH følgende:

> Jeg blev nu temmelig skuffet og stod af efter 30 min.

Jeg klarede mig hele vejen gennem den, men det holdt hårdt!

> Foretrækker absolut 1955 versionen.

Det er nærmest blasfemi at prøve at sammenligne de to film.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Desktop Sidebar: Information at your fingertips.

Fra : Jesper Lauridsen

Dato : 24-02-07 17:15

On Wed, 21 Feb 2007 19:25:53 +0100, Kim Ludvigsen <usenet@kimludvigsen.dk> wrote:

>Jeg klarede mig hele vejen gennem den, men det holdt hårdt!

Hvordan bliver Tom Hanks ved med at finde arbejde?