Så fik vi set 4 film :O)
Fra : Hagar

Dato : 18-02-07 13:19

Hej i gruppen

Lørdagen er over, og der gik 4 film til, reelt 3, for den ene var SÅ ringe
at den fik en ½ time i maskinen før den røg ud.

Vi fik set "Farce of the Penguins" som var noget af en sjov film om og med
moder natur i det kolde. Vi lå flade af grin, men var enige om at der ikke
bliver den vi kommer til at se flest gange. Samuel L Jackson snakker til
filmen, og det som når han er værst, og giver naturudsendelser et nyt liv
http://www.farceofthepenguins.com/

"Crank" røg også i spilleren, og det var en film der faldt i vores smag, en
rigtig sjov action film med flere fede klip man ikke ser så mange af i andre
film. Jason Statham levere igen noget andre ikke gør i samme stil, og denne
gang i bar r.. http://www.imdb.com/title/tt0479884/

Den film der røg ud var "The Ultimate Killing Machine" Den var så dårligt
lavet, og så dårligt filmet med dårlige skuespillere, at den vil vi ikke
anbefale til nogen som helst. http://www.imdb.com/title/tt0843878/

Så den sidste var en lettelse, og med en forventning om en god film, vi blev
ikke skuffede. Den sidste vi så var "Hide and Seek" med Robert De Niro og
ikke mindst Dakota Fanning, som jeg syntes spillede en brav figur.
http://www.imdb.com/title/tt0382077/

Hagar

Fra : P.L.

Dato : 18-02-07 13:23

On Sun, 18 Feb 2007 13:18:50 +0100, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

> [...]
>filmen, og det som når han er værst, og giver naturudsendelser et nyt liv

Det er så imho en af de ringeste film der nogensinde er lavet, men
smag og behag er jo forskellig.

Her er hvad der står på IMDB om den.

http://www.imdb.com/title/tt0488539/

Fra : Hagar

Dato : 18-02-07 17:07

> Det er så imho en af de ringeste film der nogensinde er lavet, men
> smag og behag er jo forskellig.
>
> Her er hvad der står på IMDB om den.
>
> http://www.imdb.com/title/tt0488539/

Jeg syntes den skal ses bare en gang, for der er nu noget humor i den, men
jeg sætter den ikke på igen hvis jeg skulle kede mig, der har jeg andre film
der er bedre.

Hagar

Fra : Koeffe

Dato : 18-02-07 22:54

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
| bliver den vi kommer til at se flest gange. Samuel L
Jackson snakker til
| filmen, og det som når han er værst, og giver

Mine forventninger er ret små til den film. Så tjekkede jeg
lige IMDB http://uk.imdb.com/title/tt0488539/ for at se hvad
brugerne siger om den, og de bekræfter sådan set alt det jeg
egentlig forventer - en god idé der alligevel er for spinkel
til en film, og derfor ender som en tynd kop te.

Måske skal man bare nøjes med at se traileren?

--
Koeffe

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 18-02-07 23:12

Koeffe skrev:

> [...]
> egentlig forventer - en god idé der alligevel er for spinkel
> til en film, og derfor ender som en tynd kop te.

Sjoveste overskrift til forumtråd: "STOP INSULTING BOB SAGET".

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Morten Steen

Dato : 19-02-07 14:44

> [...]
> blev ikke skuffede. Den sidste vi så var "Hide and Seek" med Robert De
> Niro og ikke mindst Dakota Fanning, som jeg syntes spillede en brav figur.

De første 3 har jeg ikke set, men "Hide And Seek" kan jeg ikke være 100%
enig i. Jeg syntes den var kanon indtil 20 min. før den sluttede. Som man
har set det så mange gange før, smider den det hele på gulvet på det
tidspunkt. En skam, for den VAR ganske god indtil da.

Morten

Fra : Koeffe

Dato : 20-02-07 17:30

> [...]

så mange af i andre
| film. Jason Statham levere igen noget andre ikke gør i

Jeg kendte ikke denne film før du nævnte den i den her tråd.
Nu har jeg så lige fået den set:

YEEEES en fed drengerøvs film! Jeg lå skiftevis og tænkte
"hell yeah", og skraldgrinede. Super fed stil den er optaget
i. Sådan lidt Tarantino agtig.

SPOILER WARNING

Mht. slutningen. Mine øjne faldt altså væk et par gange hen
mod slutningen. Det har ikke noget med filmen at gøre, men
mere tidspunktet jeg så filmen på. Men jeg skal lige høre om
jeg har fanget slutningen korrekt:

Slutter den bare med at de falder ud af helikopteren og dør?
Det er da en lidt tam slutning er det ikke? Eller ligger der
nogle symboler eller lign. i slutningen jeg ikke har
fanget??

--
Koeffe

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 21:55

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in

> [...]
> der ikke bliver den vi kommer til at se flest gange. Samuel L Jackson
> snakker til filmen, og det som når han er værst, og giver

Jeg skulle lige til at skrive en dumsmart bemærkning om at filmen rent
faktisk hedder "March of the Penguins", indtil jeg så fandt ud af der rent
faktisk ER lavet en spoof af naturfilmen...

Så smart var jeg... <røde ører>

//Casper