re-joyeux noël
Fra : Per Andersen

Dato : 17-02-07 12:54

jeg har importeret den, idet jeg heller ikke kunne se at den udkom i dk.

god film

per

Fra : Peter Heide

Dato : 18-02-07 00:39

"Per Andersen" <perand@c.dk> skrev i en meddelelse
> jeg har importeret den, idet jeg heller ikke kunne se at den udkom i dk.
>
> god film

hold da ferie. Den sér sørme interessant ud. Tak for tippet.

Fra : Mr. D

Dato : 18-02-07 01:20

"Per Andersen" <perand@c.dk> skrev i en meddelelse

> jeg har importeret den, idet jeg heller ikke kunne se at den udkom i dk.

Hvor har du importeret den fra? Og er det med svensk cover? Og hvad gav du?

simon

Fra : Mr. D

Dato : 18-02-07 01:28

"Mr. D" <s-griis@post5DELETE.tele.dk> skrev i en meddelelse

Se her:

Svensk omslag, danske tekster: 149,00 kr.
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=713389

Finsk omslag, danske tekster 79,00 kr.
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=601464

simon

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 18-02-07 14:02

Scripsit Mr. D:

> Svensk omslag, danske tekster: 149,00 kr.
> http://www.cdon.com/product.phtml?prod=713389
>
> Finsk omslag, danske tekster 79,00 kr.
> http://www.cdon.com/product.phtml?prod=601464

Jeg tabte også tålmodigheden og tog den hjem med engelske undertekster
for et par uger siden til 200 (grr). Jeg skulle nok være gået efter
den finske dér.

Lars Erik Bryld

Fra : Mr. D

Dato : 19-02-07 22:21

"Lars Erik Bryld" <larserik@dadlnet.invalid> skrev i en meddelelse
> Scripsit Mr. D:

> Jeg tabte også tålmodigheden og tog den hjem med engelske undertekster
> for et par uger siden til 200 (grr). Jeg skulle nok være gået efter
> den finske dér.

Jeg kan ikke længere komme ind på CDon til den finske udgave. Er der nogen,
som kan komme ind og evt. give os andre et link?

simon

Fra : Lars C

Dato : 19-02-07 22:55

Mr. D skrev:

>"Lars Erik Bryld" <larserik@dadlnet.invalid> skrev i en meddelelse

>Jeg kan ikke længere komme ind på CDon til den finske udgave. Er der nogen,
>som kan komme ind og evt. give os andre et link?

http://www.cdon.com/main.phtml?prod=601464&nav=4248&navroot=903&page=product

Eller søg evt. på Merry Christmas eller Joyeux Noël.

--
Lars C

Fra : Mr. D

Dato : 20-02-07 22:06

"Lars C" <lars@c.invalid> skrev i en meddelelse
> Mr. D skrev:
>
> http://www.cdon.com/main.phtml?prod=601464&nav=4248&navroot=903&page=product
>
> Eller søg evt. på Merry Christmas eller Joyeux Noël.

Jeps, nu lykkedes det. Den er hermed bestilt. Jeg så den ikke i biffen, så
jeg glæder mig

simon