The Comic Strip: Bad News Tour
Fra : Steen

Dato : 17-02-07 11:45

Hey

Jeg så engang en film fra The Comic Strip-serien, om det hysterisk
grinagtige "band" Bad News.
Kan nogen hjælpe med at finde et sted, hvor dette program kan købes på
dvd?

--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Peter B. Juul

Dato : 17-02-07 12:16

isteen@gmail.com (Steen) writes:

> Jeg så engang en film fra The Comic Strip-serien, om det hysterisk
> grinagtige "band" Bad News.
> Kan nogen hjælpe med at finde et sted, hvor dette program kan købes på
> dvd?

Finder du ikke andet er der altid
http://play.com/DVD/DVD/4-/581944/Complete_Comic_Strip_Box_Set/Product.html

--
Peter B. Juul, o.-.o "Well," said Aslan, "I suppose we could try lasers."
The RockBear. ((^))

Fra : Steen

Dato : 17-02-07 17:25

Peter B. Juul <p4@enzym.rnd.uni-c.dk> wrote:

> http://play.com/DVD/DVD/4-/581944/Complete_Comic_Strip_Box_Set/Product.html

Så skulle der nok være dømt weekend-tv
--
Steen
Skype: dksbjdk

Fra : Ukendt

Dato : 25-02-07 21:57

isteen@gmail.com (Steen) wrote in

> Så skulle der nok være dømt weekend-tv

Ja mon ikke... 16 timer!

Hører meget gerne om "anmeldelser" om materialet udover Bad News...

//Casper

Fra : Morten Steen

Dato : 19-02-07 15:28

> Finder du ikke andet er der altid
> http://play.com/DVD/DVD/4-/581944/Complete_Comic_Strip_Box_Set/Product.html

Ja, den er fristende. Har selv kigget på den flere gange, men udover Bad
News og Mr. Jolly Lives Next Door er der ikke rigtig nogle af dem der siger
mig noget. Så det er meget fyld at få med.

Morten

Fra : Peter B. Juul

Dato : 19-02-07 15:41

"Morten Steen" <morten.x@film.dk> writes:

> Ja, den er fristende. Har selv kigget på den flere gange, men udover Bad
> News og Mr. Jolly Lives Next Door er der ikke rigtig nogle af dem der siger
> mig noget. Så det er meget fyld at få med.

Jeg husker "Detectives On The Edge Of A Nervous Breakdown" som ret
skæg. Og der er jo to Bad News-film. Dirty Movie og der der "The
Five"-ting siger mig også et eller andet, men jeg er enig - der er
meget "er det noget?"-materiale.
--
Peter B. Juul, o.-.o Er der ikke, dybest set, tale om
The RockBear. ((^)) en interessekonflikt, når DF både

Fra : ulrikke

Dato : 25-02-07 22:00

Jo.jo, men at man ikke umiddelbart kender episoderne gør det jo ikke
automatisk til fyld..

Men godt ord igen og et par relevante indslag.

'Funseekers' havde jeg engang på video, og alene denne supermorsomme
udlevering af engelske charterturister kombineret med en ikke ueffen
historie er en stor del af de 35 £ værd (www.cdwow.com) Spar 5 £. Check
iøvrigt cdwow for en udførlig beskrivelse af materialet.

Med 1570 minutters spilletid opgivet giver det en underholdningstimepris på
14,75 dkr. Hvis bare 25% af materialet holder er det stadig ikke tosset.

ul